34619Re: [Slovak-World] Jon Stewart

  • Ben Sorensen
    Dec 13, 2013
      Najprv, Jon Stewart nie je moderator, je komik. Ano, mozno pravnika sa najde, ale to je na Vas ho zaplatit.
      Ben

      On Friday, December 13, 2013 10:09 PM, john aa <slovensko00@...> wrote:

      To sa v USA nenajde advokat, co by toho "moderatora" zazaloval za tie "ironocke" urazky ?

      On Thursday, December 12, 2013 5:44 PM, john aa <slovensko00@...> wrote:
      ironicke mohol rozpravat, ale ironicke hovoril o Slovenskej republike, o jej prezidentovi, o jej obcanoch...

      ked chcel rozpravat ironicke, tak mal ironicke rozpravat o americanoch

      On Thursday, December 12, 2013 5:31 PM, Ben Sorensen <cerrunos1@...> wrote:

      Nevsimli ste, ze Jon Stewart rozpraval ironicke. Viete po anglicky?
      Ben

      On Thursday, December 12, 2013 11:26 AM, john aa <slovensko00@...> wrote:

      ..ked neuraza slovakov a Slovensku republiku ako to, ze prezidentom Slovenskej republiky je krava ?
      ..ked neuraza slovakov a Slovensku republiku ako to, ze konzumujeme vlastne zvratky ?
      ..ked neuraza slovakov a Slovensku republiku ako to, ze exportujeme ...?
      Jano

      On Thursday, December 12, 2013 5:14 PM, Ben Sorensen <cerrunos1@...> wrote:

      Neuraza slovakov. Skor uraza americanov! Skoda, ze ste to zmeskali.
      Ben

      On Thursday, December 12, 2013 11:08 AM, john aa <slovensko00@...> wrote:

      Hahaha, funny bit.

      Skôr trapné...uraziť slovákov...to je funny bit ?

      On Thursday, December 12, 2013 4:10 PM, Scott Mikusko <scott@...> wrote:

      Hahaha, funny bit.  Of course, as seems to be the case, the humor isn't really at Slovakia's expense. It's more a satire on Americans' perception of how we think other countries are not as good as we are.

      This sort of reverse self-deprecating humor is lost on many people.  I think the topky.sk author doesn't quite get it.  Daily Show is a master of this sort of thing; it can be rather subtle on who the subject of the satire really is.

      -S

    • Show all 13 messages in this topic