Bereikbaarheid

  • azuiderent@dplanet.ch
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2004
      > Date: Sat, 31 Jul 2004 16:10:23 +0200
      > From: "Erica" <GenBook@...>
      >Subject: Re: akte van bekendheid

      Erica,

      Weet je dat je onder dit mailadres niet bereikbaar bent? Ik krijg sinds een week een bericht van de mailserver terug:

      - These recipients of your message have been processed by the mail server:
      GenBook@...; Failed; 5.4.0 (other or undefined network or routing status)

      Arnold Zuiderent
      azuiderent@...
    • azuiderent@dplanet.ch
      Message 2 of 2 , Aug 1, 2004
        Erica,
        Sorry dat ik nogmaals de lijst misbruik, maar ook na je directe mail kan ik niet antwoorden zonder de genoemde reactie terug te krijgen. Dus nog steeds onbereikbaar.
        Arnold