Nogmaals Franciscus Derks

  • hyronymus24
    Message 1 of 3 , Jun 1, 2004
      Beste medegenealogen,

      Helaas heeft de Oorlogsgravenstichting mij geen verdere informatie
      kunnen verschaffen over het overlijden van Franciscus Derks. Mij
      werd aangeraden om verder te zoeken in Dordrecht omdat dat zijn
      woonplaats was ten tijde van de verdwijning. Wie kan mij verder
      helpen aan eventuele bronnen om wellicht toch nog achter de plaats
      en wijze van overlijden van Franciscus Derks te komen? Vriendelijke
      groet,

      Jeroen Otto
    • John Stienen
      Message 2 of 3 , Jun 2, 2004
        Jeroen,

        In ieder geval het volgende:
        Overlijdensplaats Nederland,
        Overlijdensdatum 03-05-1945

        Je zou dus de kranten voor Dordt in mei 1945 kunnen raadplegen?

        Aan de andere kant kan hij vanwege de oorlog overal zijn beland. Heb
        je zijn Persoonskaart al aangevraagd bij het CBG?

        => http://www.cbg.nl/infoteksten/info_perskaartlijsten.htm

        John

        --- In Schapekoppen@yahoogroups.com, "hyronymus24" <jotto@w...>