Jenneke Jans

  • janboelhouwer
    Message 1 of 3 , Jun 21, 2013
      Sorry vergeten eventuele geboorte datum 28 02-1659.

      Jan Boelhouwer
    • LJ Loon
      Message 2 of 3 , Jun 22, 2013
        Er staat achter de 28e het volgende:

        D' heer Harkens gedelegeerde rechter ter
        Chambre … partie en Aldegunda……… Ja
        Jan Harde en Grietje Stokmans ……M
        Jan Jansen Topman en Leenartje Abrams …. N
        Aart Cornelissen en Anneken Gerrets … W

        Zie geen verband met je vraag.....

        Groet, Bert

        --- In Schapekoppen@yahoogroups.com, "janboelhouwer" <augustus@...> wrote:

        > Sorry vergeten eventuele geboorte datum 28 02-1659.
        >
        > Jan Boelhouwer

      • augustus
        Message 3 of 3 , Jun 23, 2013
          Bedankt Bert,