Jenneke Jans Carbur

  • janboelhouwer
    Message 1 of 1 , Jun 21, 2013
      Hallo leden,
      Op zoek naar geboorte datum van Jenneke Jans Carbur vond ik onderstaande gegevens:

      https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1942-31115-13135-59?cc=2037907&wc=M99Q-KC4:860216382

      Jammer,de voornaam is niet geheel te lezen maar wat er verder staat is voor mij helemaal onleesbaar!
      Wil iemand het proberen te vertalen?
      Je(a)nneke is gehuwd op 27 juni 1688 met mijn voorvader Aelbert Gijsbr.
      Boelhouwer j.m.van Masel?
      Daarvoor was zij gehuwd op 4 mei 1681 met Thys Jacobs.
      Pas bij de doop van Corstiaantje Boulhouder o9-03-1695 wordt de naam Carbur genoemd (DiEP)

      Heel graag jullie medewerking,
      Groeten
      Jan Boelhouwer
      Vlissingen