Nieuwe Genealogie Blog

  • Joan
    Message 1 of 2 , Dec 27, 2012
      Hoi,

      Jaren geleden heb ik eens een genealogie cd samengesteld met daarop, behalve voorouders, ook een aantal korte artikeltjes over voorouders en streekgeschiedenis.
      Ondanks ben ik begonnen om o.a. die artikeltjes, maar ook nieuwe, te publiceren op een genealogie blog getiteld "Genealogie Bos":
      http://genealogiebos.blogspot.nl/

      Het laatste artikel gaat over de genealogische knoop van de familie Munter rond 1700 in Dubbeldam: http://genealogiebos.blogspot.com/2012/12/wie-waren-de-grootouders-van-oetje.html

      Mijn voorouders bevinden zich vooral in de Hoeksche Waard, op het Eiland van Dordrecht, op IJsselmonde, in de Alblasserwaard en in de Langstraat (Noordwest Brabant).

      Met vriendelijke groet,
      Joan Bos

      Twitter: @GenealogieBos
      Blog: http://genealogiebos.blogspot.nl/
      Website: http://madmonarchs.guusbeltman.nl/bos.htm
    • LJ Loon
      Message 2 of 2 , Dec 27, 2012
        Joan,
        ken je het artikel in ons voorgeschat van juli 2006 van Kees Jan Slijkerman over de familie MUnter?
        kijk anders op mijn site. Ik volg dit artikel en heb de nodige voorouders ingevoerd.

        Bert