Nieuw en Van Lelieveld (digitale bronnen Dordrecht?)

  • Bert van de Water
    Message 1 of 1 , Nov 20, 2002
      Goedendag,

      Ik ben nieuw in deze Yahoo-group. Mijn naam is Bert van de Water,
      afkomstig uit de Oostelijke Langstraat.
      Mijn schoonfamilie Van Lelieveld woont al generaties in Dordrecht.
      omdat ik weet dat ik de komende tijd nog geen archieven zal bezoeken
      ben ik benieuwd of er digitale bronnen zijn met bevolkingsgegevens
      die Dordrecht betreffen.

      Bij voorbaat dank

      Bert van de Water