vogel en exalto

  • tacobeer2002s
    Message 1 of 1 , Jun 4, 2003
      Ik heb in mijn onderzoek een cornelis de vogel geboren rond 1715. Hij
      huwt met Jenneke Exalto in 1740. Zij krijgen een zoon genaamd Adriaan.
      Dat is een tak.

      Een andere tak de Vogel in mijn boom komt voort vanuit Dubbeldam.
      Ongeveer in de zelfde tijd als bovenstaande tak tref ik de vogelde
      namen aan:
      Jan Cornelisse de Vogel geb rond 1670. Hij huwt met Huibertje de Jong.
      Hun dochter Lena huwt met een Munter. Dat zal bij een aantal van u
      bekend zijn. Andere kinderen Crelis, Lena, Pieter, Adriaan Jacob en
      Jan. Geen Cornelis, tenzij Crelis daarvoor moet doorgaan.
      Kan iemand mij zeggen of de vogeltjes uit Dordrecht en de vogeltjes
      uit Dubbeldam die ik hier genoemd heb uit hetzelfde nest kwamen?

      Zijn er mensen die de naam exalto in hun genealogie hebben?

      Met schapukoppugroet,

      Bert van Loon