dopelingen Arnoldus Boet

  • Lucas van Heeren
    Message 1 of 7 , Dec 1, 2011
      Hallo Bert en andere Schapekoppen,

      Ik heb de doop van 4 kinderen van Arnoldus Boet gevonden.

      Bij het oudste kind is de naam van de vader tijdens transcriptie verkracht
      naar Abram, in het doopboek staat gewoon Arnoldus.

      Verder zal ik proberen om je een copie te sturen van het doopboek met Mike
      in 1760

      Er lijkt inderdaad Mike te staan, maar die Engelse variant van Michael
      kenden we in de tijd nog niet,

      Lucas