Re: Romijn

  • simone.slabbekoorn
    Message 1 of 3 , Mar 3, 2010
      Hallo Lucas,

      Heb ondertussen de akte gezien en inderdaad, dit is de zelfde Anna! Ik had de trouwdatum opgeschreven terwijl ik in Dordrecht was, dus misschien gewoon een schrijffout? Wil toch nog een keer proberen naar Dordrecht te gaan om wat meer informatie te krijgen over het beroep van Willem bijvoorbeeld omdat 1 kind in 's-Gravendeel is geboren en de andere 2 in Dordrecht.

      Toch bedankt voor het meezoeken, twee zien meer dan een.

      Met vriendelijke groet,

      Simone