Ons Voorgeslacht - februari 2009 + minisymposium Middeleeuwen

  • Piet Molema
    Message 1 of 1 , Mar 8 10:10 AM
      Ter informatie

      De website van Ons Voorgeslacht is aangevuld met:

      - inhoudsopgave februari 2009 (p. 41 t/m 80)
      - aanvulling lijst publicaties met het boekje "Het geslacht van Jacob Cornelisz. Boerin" uit Maasdam door
      K.J.Slijkerman en W.T. Molema-Smitshoek
      - aanwinsten 2009

      Zie www.onsvoorgeslacht.nl op de pagina Nieuws.

      Tevens wijs ik op het minisymposium Middeleeuwen op za. 14 maart a.s. waarover op de pagina Nieuws informatie is te
      lezen.

      Met vriendelijke groeten,
      Piet Molema
      Genealogie Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard, Wegwijzer genealogie en Archieven in Nederland:
      http://www.familiemolema.nl/

      Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.