Gerrit de Ruijter x Willemina Baks

  • Yvonne Blaauw
    Message 1 of 2 , Jan 6, 2009
      Hallo,

      Ik heb wat vragen betreft:

      Gerrit de Ruijter, hij is geboren omstreeks 1772. Gerrit is overleden na 1828, minstens 56 jaar oud. Gerrit ging in ondertrouw op 20-11-1796 in Dordrecht met Willemina Baks, Willemina is geboren omstreeks 1766. Willemina is overleden na 1828, minstens 62 jaar oud, zij lieten de volgende kinderen dopen in Dordrecht:
      Pieter, Jacobus, Maria, Pieternella, Cornelia en Johanna

      Wie zijn de ouders van Gerrit en Willemina?
      Waar/wanneer zijn zij geboren, gedoopt en/of overleden?

      met vriendelijke groet,
      Yvonne

    • Lucas van Heeren
      Message 2 of 2 , Jan 8, 2009
        hallo Yvonne en andere Schapekoppen,

        als dochter Pieternella de Ruijter in 1835 trouwt met Mattheus de
        Meij, dan is vader Gerrit de Ruijter 64 jaar dus van ca 1771 en haar
        moeder Willemina Baks 68 jaren dus van ca 1767.

        Pieter de Ruijter en Maria Schep laten op 25 mei 1770 in dordrecht hun
        zoon Gerrit dopen.

        Nu Willemina Baks / Bax / Bates nog,

        Lucas van Heeren

        --- In Schapekoppen@yahoogroups.com, Yvonne Blaauw <blaauw_yvonne@...>