cd-rom Nederland's Patriciaat

  • Lucas van Heeren
    Message 1 of 2 , Dec 1, 2007
      Lijstgenoten,

      is er iemand in het bezit van de cd-rom Nederland's Patriciaat ?

      Dan zou ik die cd-rom graag een paar weken willen lenen,
      ik ben namelijk bezig met een reconstructie van vooraanstaande
      families uit Dordrecht, waarbij deze cd-rom een grote hulp voor mij
      zal zijn,

      Ik ben heel benieuwd,
      vriendelijke groeten van Lucas van Heeren !

      De cd-rom Nederland's Patriciaat 1910-1997 bevat de eerste 80
      jaargangen van de reeks, waarin de genealogie├źn van circa 1750
      families zijn opgenomen.
    • Reinier Smeets
      Message 2 of 2 , Dec 2, 2007
        Geachte heer Heeren,

        Ik behoor tot de bezitters van die CD-rom. Indien gewenst kan ik u de
        cd-roms ter beschikking stellen, door de cd's aan u op te sturen.

        Met vriendelijke groet,

        Reinier Smeets
        Valkenswaard