RE: [Schapekoppen] + Familieberichten "De Dordtenaar" za 1 mrt 2003 t/m vr 8 mrt 2003

  • Lucas van Heeren
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2006
      hallo Erica,

      kan ik een scan krijgen van de dankbetuiging met betrekking tot Jan en Mieke
      Welles dd 1-3-2003

      Ik zou tevens graag een scan krijgen van het overlijdensbericht van Mieke
      Welles dd 18-1-2003

      Alvast bedankt en vriendelijke groeten van Lucas van Heeren !

      Kom je ook naar de re√ľnie van Mulo Krispijn op zaterdag 18 november 2006 ?
      _____

      MSN: reuniemulokrispijn@...