RE: [Schapekoppen] + Familieberichten "De Dordtenaar" za 12 juni 2005 t/m vr 17 juni 2005

  • Lucas van Heeren
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2005
      hallo Erica & andere Schapekoppen,

      ik kom nog eens terug op Simon van Gijn,
      wie weet nu hoe het zit ?
      waren er dan 2 personen met de naam Simon van Gijn ?
      zoja,
      welke heeft zijn naam dan verbonden aan het museum ?
      welke was dan getrouwd met Cornelia Vriesendorp ?
      welke heeft in de Tweede Kamer gezeten ?
      welke had een broer die Anton heette ?
      is de genealogie/kwartierstaat van Simon van Gijn ( en/of Vriesendorp )van
      het museum bekend ?

      ik ben heel benieuwd,
      vriendelijke groeten van Lucas van Heeren !