! 3500 nieuwe toevalsvondsten

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2005
      01-01-2005

      Hallo mede Speurders

      In de eerste plaats wens ik jullie allemaal een Gezond 2005 toe,
      en uiteraard vele genealogische vondsten.

      Vandaag zijn er weer ca. 3500 nieuwe toevalsvondsten op mijn site

      http://members.home.nl/musquetier/ geplaatst,

      voor een ieder wat, de meeste familienamen en plaatsen zijn in
      Friesland,

      maar er komen ook heel veel familienamen en plaatsen van Nederland
      en daarbuiten voor,

      omdat het vroeger de gewoonte was dat alle provinciale besturen van
      het Koninkrijk der Nederlanden (dus ook Belgie nog)

      elkaar de belangrijkste gegevens toestuurden, helaas niet alle
      provincies hebben die gegevens bewaard,

      maar het archief van Friesland is nogal bewaarderig geweest vroeger,

      van opschonen van de archieven wilde men niets weten (tot onze grote
      vreugde natuurlijk) .

      Ook een aantal schippers komen er in voor.

      aangepast
      U kunt nu uw eigen Schippers-Veldwachters, Bedelaars, Vondelingen,
      enz. zelf rechtstreeks op mijn site zetten via de link Database.

      Met Vriendelijke groet van

      Anton Musquetier

      Bezoek eens mijn site, U zult verrast zijn, met zoveel gegevens,
      o.a. duizenden toevalsvondsten, voor uw onderzoek.
      http://members.home.nl/musquetier/

      Wilt U uw eigen Schippers-Veldwachters, Bedelaars, Vondelingen, enz.
      zelf op mijn site zetten dat kan !

      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus