ANJAAM

  • pagal _ajnabbi
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2007

         Image hosted by Photobucket.com

      Kya Mohabbat ke maidaan main bhi mojzay hua karte hain
      Jo log bicharr jaate hain kya woh mila karte hain
      Roz jo dekhti thin aankhen un ko
      Kya woh deedar phir se hua karte hain
      Abhi to Mohabbat ki kahani shuru hui thi
      Kya kahani ko itni jaldi anjaam diya karte hain
      Chand dino main itni Zindagi jee hum ne
      Kya sadiyon ka safar itni jaldi tay kiya karte hain
      Yeh Duniya samjhti hai judda hogaye hain dono
      Kya Mohabbat karne wale Dil se judda hote hain
      Yeh Duniya chahe jitna bhi door karde humain
      Bas tumse Mohabbat karte hain aur ALLAH se DUA karte hain

      "Please Keep your Inbox Empty"
      |-To Keep Your Membership Status
      Active-|

      IMRAN_SHAH8@... imran_shah2005i@... imran_love_rose2003@...

      http://www.mahiway.tk/
          0346 45 22 6 59 Image by Nauman Rahim
      Image by FlamingText.com
      ,  Join This Group And Have Fun, Read & See Gr8 Mailz, Funny Pics, Chat Online With Group Members, Ask The Solutions Of Your Problems through Mailz, Post Your Requests alsoo and Many More... Only In , Sapna_Mahai_Way . If You are Toghter With Us Then We'll Try Our Best To Make This The Best Yahoo Group Of Future(Insha Allah)