Gham-E-Dil

  • pagal _ajnabbi
    Message 1 of 1 , Jun 2, 2007

      Ghame-E-Dil
      Roney Se Ghum-E-Dil Ka ghuzara Nahi Hota
      Har Shakas Dil Ka Sahara Nahi hotta
      Us Roz Lagta Hey k Bekaar Jiye Hum
      Jiss Roz Ziker tumhara Nahi Hotta
      Taron Se Kaho K Tim timana Chor Dey
      Chand Se Kaho K Jagh Magna chor Dey
      Ager App aa Nahi Sakty tu Koi Bat Nahi
      Apni Yadon Se Kaho K Wo Satana Chor Dey
      Chot Kha Kar Bhi Zakham chopaya Hum ney
      Zaher Kha Kar Bhi Mon Na Banya Hum ney
      Najaney Aaj tum Kiun itney Yad Aey
      k Naam Likh Likh Ka Mitaya Hum ney
      Pholon Ki Mahek Ko Choraya Nahi Jatta
      Soraj Ki Kirnon Ko chopaya Nahi Jatta
      Kittni Bhi Ho Dostiyaan Dil Mein Mager
      App Jesy Doston Ko bholaya nahi Jatta

      Image hosted by Photobucket.com
      http://www.mahiway.tk/

      ,  Join This Group And Have Fun, Read & See Gr8 Mailz, Funny Pics, Chat Online With Group Members, Ask The Solutions Of Your Problems through Mailz, Post Your Requests alsoo and Many More... Only In , Sapna_Mahai_Way . If You are Toghter With Us Then We'll Try Our Best To Make This The Best Yahoo Group Of Future(Insha Allah)

      Click here to join Sapna_Mahai_Way
      Click to join Sapna_Mahai_Way

      0346*45 22 6 59*
      Image hosted by Photobucket.com