MOHABBAT HAI

  • pagal _ajnabbi
    Message 1 of 1 , May 4, 2007

      Chand ko sitaron se aur mujhe tum se Mohabbat hai
      Phoolon ko baharon se aur mujhe tum se Mohabbat hai

      Mehfil main jo milna nighahein jhuka lena
      koi samjh na paye ke mujhe tum se Mohabbat hai

      Ab tere hijr main bus ek kaam hai Aasman takna
      Tum sitaron pe likh dena mujhe tum se Mohabbat hai

      Hai hamain ehsas tum ko bhi hum se Pyaar hai lekin
      Yeh mere ru - ba - ru  kehna mujhe tum se Mohabbat hai

      Ager Kal..
      Agar kal hum na bhi rahen..
      humari yaadein sada rahengi....
      sirf nazar uthake dekhna chand ko..
      humari dosti ki tasveer wahan bani rahegi

      Image hosted by Photobucket.com
      http://www.mahiway.tk/

      ,  Join This Group And Have Fun, Read & See Gr8 Mailz, Funny Pics, Chat Online With Group Members, Ask The Solutions Of Your Problems through Mailz, Post Your Requests alsoo and Many More... Only In , Sapna_Mahai_Way . If You are Toghter With Us Then We'll Try Our Best To Make This The Best Yahoo Group Of Future(Insha Allah)

      Click here to join Sapna_Mahai_Way
      Click to join Sapna_Mahai_Way

      Image hosted by Photobucket.com

      Be a PS3 game guru.