Intrebare de tip grila (va rog sa raspundeti)

  • Marius Cristian Vasilescu
    Message 1 of 11 , Oct 6, 2004
      Care din cele 4 sigle pe care le-am facut ieri va place mai mult? (daca vi se par toate urate puteti sa alegeti varianta E) :) )

      Sugestii?

      A) Big letters - with shadow
      B) Big letters - without shadow
      C) Small letters - with shadow
      D) Small letters - without shadow

      E) Nici una

      --

      Marius Cristian
      "Sfinţii sunt excesiv de iubitori şi blânzi cu oamenii, şi chiar cu fiarele sălbatice... În mod cert, noi trebuie să le arătam [animalelor] bunătate şi blândeţe pentru multe motive, dar, mai presus de toate, pentru că sunt de aceeaşi origine ca şi noi." (Omilii)

      My homesite: www.ehypnos.tk

    • Octavia Nastase
      Message 2 of 11 , Oct 6, 2004
        D cred

        Message 3 of 11 , Oct 6, 2004
          ati fost la cursul ala de gatit vegetarian ?

          Do you Yahoo!?
        • Marius - Cristian Vasilescu
          Message 4 of 11 , Oct 6, 2004
            Nu vrei sa-mi raspunzi la intrebare? Care logo ti se pare mai bun?

            Inca nu. Eu am primit acasa un plic cu o invitatie, dar octavia nu. Le-am trimis formularul inapoi
            luni si l-am tras la xeros si am trimis si pt. octavia :D

            sper sa-si nu dea seama ca i-am fentat :D

            Marius.

            --- e e <victoria09eva@...> wrote:

            > ati fost la cursul ala de gatit vegetarian ?

            Express yourself with Y! Messenger! Free. Download now.
            http://messenger.yahoo.com
          • Dan S
            Message 5 of 11 , Oct 6, 2004
              Varianta C.

              Dan.

              --- Marius Cristian Vasilescu <hypnosinblue@...>
              wrote:

              ---------------------------------
[...]

              "Sfin�iisunt excesiv de iubitori �i bl�nzi cu oamenii,
              �i chiar cu fiareles�lbatice... �n mod cert, noi
              trebuie s� le ar�tam [animalelor]bun�tate �i bl�nde�e
              pentru multe motive, dar, mai presus de toate,pentru
              c� sunt de aceea�i origine ca �i noi." (Omilii)
              ~~ Sf�ntul Ioan Gur� de Aur~~Patriarh grec;
              arhiepiscop de Constantinopol (398-404)

              Myhomesite: www.ehypnos.tk

              Daca doriti sa iesiti de pe acest grup trimiteti un
              email la: SVR-Group-unsubscribe@yahoogroups.com

              Yahoo! Groups Sponsor ADVERTISEMENT

              Terms of Service.

              Declare Yourself - Register online to vote today!
              http://vote.yahoo.com
            • manu bru
              Message 6 of 11 , Oct 7, 2004

                ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!
              • Puiu Catalin
                Message 7 of 11 , Oct 9, 2004
                  Varianta C
                  O sugestie ar fi sa adaugi umbra si la textul verde si sa pui mai putine inflorituri la capete.
                  Bafta!
                • vitca marina
                  Message 8 of 11 , Oct 10, 2004
                    Va rog sa ma scuzati ca raspund asa de tarziu. Eu am timp sa deschid internetul cam o data pe saptamina, duminica.
                    Eu as alege varianta A.
                    Marina

[...]

                    "Sfin�ii sunt excesiv de iubitori �i bl�nzi cu oamenii, �i chiar cu fiarele s�lbatice... �n mod cert, noi trebuie s� le ar�tam [animalelor] bun�tate �i bl�nde�e pentru multe motive, dar, mai presus de toate, pentru c� sunt de aceea�i origine ca �i noi." (Omilii)
                    ~~ Sf�ntul Ioan Gur� de Aur ~~ Patriarh grec; arhiepiscop de Constantinopol (398-404)

                    My homesite: www.ehypnos.tk

                    Do you Yahoo!?
                    vote.yahoo.com - Register online to vote today!

                  • Marius Cristian Vasilescu

                      Message 10 of 11 , Oct 10, 2004
                        Varianta 3 e dupa parerea mea cea mai potrivita. Oricare e oricum foarte buna. Mersi ca ai luat in calcul sugestia!:)
                      • Dan S
                        Message 11 of 11 , Oct 11, 2004
                          Marius, deja diferentele sunt destul de mici.
                          Oricum look-ul poate fi imbunatatit si mai
                          tarziu. Dan

                          http://promotions.yahoo.com/new_mail