Bancuri cu vegetarieni - ep. II

  • Marius Cristian Vasilescu
    Message 1 of 1 , Sep 7, 2004

      Care sunt reclamaţiile animalelor?

      Căprioarele şi ratonii: Limita de viteză naţională de 25 Km/oră.
      Iepurii: Dreptul la avort.
      Şobolanii: Adăposturi mai bune.
      Albinele: Regina trebuie să-şi plătească taxele.
      Amibele: Fără discriminări pe baza preferinţelor sexuale.
      Păianjenii masculi Văduva Neagră: Condiţii de lucru mai sigure.
      Ţânţarii: Toată populaţia trebuie să facă analize de sânge (şi să le dea lor).
      Câinii: Iniţiativa gustării calde să fie implementată şi la animalele de companie.
      Călugăriţele: Rugăciunea în şcoli.
      Castorii: Mai multe fonduri pentru combaterea inundaţiilor.
      Gâştele, potârnichile, raţele, elanii, veveriţele: Controlul strict asupra armelor.

      Huo!

      Dacă animalele nu ar trebui să fie mâncate, atunci de ce sunt făcute din carne?

      Nu m-am chinuit să ajung în vârful lanţului trofic ca să fiu vegetarian!

      Când eşti vegetarian...

      • Nu mănânci peşte şi nici pui? Uau!
      • Peştii nu sunt animale. (dar ce sunt, plante?)
      • Peştii nu au sistem nervos.
      • Tu ce mănânci? Mai nimic, nu-i aşa?
      • Familia mea nu ar mănânca nimic fără carne.
      • Vânătoarea este josnică. (cel care a afirmat aceasta merge apoi acasă şi mănâncă un hamburgher)
      • Singur motiv pentru care Paul McCartney este vegetarian e din cauză că soţia lui l-a făcut să devină aşa.
      • Toate animalele din ferme ar muri oricum.
      • Este oribil să mănânci câini şi pisici - referire la alte culturi - (şi apoi consumă un sandwich cu şuncă)
      • Hitler a fost vegetarian, aşa că e rău să fii vegetarian. (A fost sfătuit de doctorul său din motive de sănătate şi a trişat oricum.)
      • Sunt vegetarian, dar când îmi vine pofta, îmi fac o friptură.
      • Nu-ţi vei putea satisface nevoia de proteine si vitamine.
      • De unde ştii că legumele nu au sistem nervos?
      • Mănânc numai peşte şi pui pentru că sunt mai proaste.
      • Mâncarea vegetariană costă prea mult. (depinde ce cumperi!)
      • Este doar o perioada, am fost vegetarian când era la modă.
      • Crezi că este rău dacă un tigru ucide o căprioară?
      • Nu ţi se face foame???
      • Dacă Dumnezeu nu dorea să mâncam animale, nu le-ar fi făcut din carne.
      • Acea legumă a murit din cauza ta.
      • Moluşte mănânci?
      • Ce, eşti vegetarian? Nu araţi deloc ca un vegetarian.
      • Întotdeauna am crezut că vegetarienii sunt nişte ciudaţi.
      • Nu mănânci carne? Pui mănânci? Doamne, dar ce mănânci?
      • Morcovii aştia au şi ei la fel drepturi...
      • Cum de mănânci ouă dacă eşti vegetarian? Este un pui mic în interior.
      • Acesta este un cârnat, nu carne.
      • Nu mănânci carne? Atunci, încearcă asta, e din urs.

      Ce li se spune veganilor...

      • Într-o zi la masa de prânz mâncam seminţe de floarea-soarelui când am fost informat că ele fac parte din grupa produselor din carne.
      • Alunele nu sunt 100% vegetariene. (mâncam alune)
      • Nu-ţi pare rău că nu poţi mânca carne? (de parcă aş fi vegan împotriva voinţei mele)
      • Asta ar fi imposibil pentru mine.
      • Ai voie să bei sifon?

      Despre drepturile animalelor...

      • Eliberezi animalele din cuştile lor?
      • Nu ar trebui să le omoare pe cele drăgălaşe! - referire la acele animale pe care se fac experimente.
      • Produsele care nu sunt testate pe animale costă prea mult.
      • Animalele nu simt durerea.
      • Păi, totul este testat pe animale.

      Altele

      • Ştii, dacă nu mulgi vaca, va exploda.
      • Nu poţi fi sănătos fără consum de carne. (de obicei le spun apoi că sunt invitaţi la înmormântarea mea)
      • Animale din ferme ar suprapopula pământul.
      • Unchiul meu are o fermă şi tratează vitele ca pe propria familie. (fiecare are un unchi cu o fermă unde tratează animalele ca pe o familie)
      • Ai lipsă de calciu.
      • Acele animale au fost crescute pentru ferme şi laboratoare, aşa că e ok.
      • Sunt vegetarian dar acea friptură arăta aşa bine. (e amuzant dar tot ce văd este un cadavru de animal în putrefacţie)
      • Sunt vegetarian dar mănânc încă carne de porc şi pui, carne roşie în amestec cu ceva, dar nu friptură. Nu mănânc friptură.
      • "Vegan, adică ca budiştii sau cam aşa ceva?"
      • "Nu, nu cred în vătămarea animalelor în nici un fel sau în profitarea pe seama lor"
      • "Deci nu eşti creştin?"
      • În timp timp ce-mi puneau în faţă carne: "Muuuuu!", le spun să se uite la ea şi să-şi imagineze o vacă atârnată cu capul în jos într-un abator cu gâtul secţionat, înecându-se în propriul sânge.
      • Animalele s-au născut în această viaţă fără să mai ştie altceva, aşa că nu ştiu ce au de pierdut.
      • (de la un vegetarian) Ce??? Sacrifică vacile când nu mai produc suficient lapte pentru a fi profitabile? (Ce credea că le inmormântează?)
      • Nu-ţi place circul? Dar acasă ai animale? Le faci să şadă? Păi vezi...
      • Dacă nu mâncăm animalele, ele nu ar avea nici un scop în această lume. (şi care este scopul oamenilor? să vadă cât de repede pot distruge această planetă cu propria ignoranţă?)
      • (de la un vegetarian) "Vai, nu aş putea fi niciodată vegan (hahaha, aşa ziceam şi eu cândva, uită-te la mine acum!)

      Anonime

      • Peştii au sângele rece şi nu simt nimic, aşa că-i în regulă să-i mâncăm.
      • Ai putea ajuta copiii în locul animalelor. (de parcă ar exista o competiţie între ei).
      • Ai putea face ceva util cu timpul tău. (în loc să ajuţi animalele)
      • Oamenii sunt mai importanţi decât animalele.
      • Este legea naturii.
      • Îmi displace ideea capcanelor pentru animale, dar fermele pentru industria blănurilor este ok, animalele fiind crescute pentru a fi ucise.
      • Căprioarele trebuie să fie vânate, altfel ar muri de foame.
      • "De ce nu termini cu creatura asta bătrână şi slăbită? E pe ultima sută de metri." (Socrul meu, referindu-se la pisica mea de 17 ani, pe care am avut-o de-o viaţă şi care a murit o lună mai târziu)
      • "Vai dar ador muşchiul file!" în răspuns la un program de televiziune despre suferinţa, umilirea şi agonia din abatoare.
      • "Aduc eu friptură pentru fiecare", în răspuns la invitaţia mea la un barbeque vegetarian şi la anunţul că la mine acasă nu se consumă carne.
      • "Şi îi vei găti măcar o friptură fiului meu în fiecare seară?" Nu, deoarece nu vreau ca el să aibă probleme de sănătate cum aveţi voi - diabet, boli de inimă, obezitate şi cancer.
      • "Această dietă periculoasă (vegetariană) te va băga în spital cu malnutriţie sau vei sfârşi obeză."
      • Atribui sentimente animalelor pe care ele nu le au - Probabil îşi aminteşte încă de desenele animate de sâmbătă dimineaţa.

      Glumă deocheată

      Un tânăr cuplu vegan a decis să-şi condimenteze puţin viaţa şi au cumpărat cartea "Plăcerea sexului". Mai târziu un prieten i-a întrebat dacă cartea le-a fost de ajutor. Dezgustată, tânăra a răspuns, "Nu am ştiut în ce vom intra. Acea carte este împotriva a tot ceea ce credem noi!" Prietenul, puţin surprins, i-a întrebat dacă sunt împotriva liberei exprimări sexuale. "Nu," a raspuns tânărul, "dar nu-ţi vine să crezi ce trebuia să băgăm în gură!"

      Amuzant

      Eu şi familia am fost în vacanţă în Florida, într-o zonă cumva la periferie, iar mama mea s-a dus la magazin să cumpere nişte lapte de orez "Rice Dream" pentru mine. Femeia care punea produsele în pungă a întrebat-o pe mama mea, "Ce este chestia asta?" Mama i-a explicat cu răbdare că fata ei este vegană şi nu bea lapte de vacă. I-a spus că laptele de orez este un înlocuitor pentru laptele de vacă. Ea a întrebat-o pe mama de ce nu beau lapte de vacă, iar mama i-a spus că nu beau deoarece provine de la un animal, pe care până la urmă îl vor ucide. Femeia s-a uitat la mama şi i-a spus (de parcă era prima persoană care o informa că fiica ei este o ipocrită) "Bine, dar de unde crede ea că vine orezul?" Casiera se întoarce către femeie şi îi spune şoptit (pentru a nu o stânjeni prea tare), "Betty, orezul este o plantă!"

      Aş fi vegetariană de dragul animalelor dar carnea este aşa gustoasă!!! (cât de mult le pasă); aş fi vegetarian dar mi-e frică să nu împiedic creşterea sau altceva - este foarte nesănătos - NU vei putea satisface necesarul de proteine! Uau! Arăţi grozav pentru un vegetarian!!! (nu ai anorexie sau altceva...) Ai mânca mai degrabă un câine sau ai muri??? Dar nu iţi place carnea???

      Când am venit prima dată în Maine m-am împrietenit cu alţi activişti care erau tot vegani. Într-o excursie cu ei am hotărât să trecem pe la părinţii mei într-o vizită. Când le-am spus că mai vin cu alţi şase prieteni, mama a zis "Bine, voi face o friptură". Am zis "Mamă. Suntem toţi vegetarieni!"."A, bine," a zis ea, "Am să gătesc un curcan".

      "Recent am spălat cu şampon Body Shop iepurele meu. Ochii i s-au umflat şi înroşit. Dacă aţi fi testat produsele pe animale aşa cum face toată lumea, aceste probleme nu ar mai fi apărut."
      (Extras dintr-o plângere primită la The Body Shop)