propunere - toate animalele

  • dargomir daniela
    Message 1 of 3 , Aug 16, 2007
      In legatura cu mitingul pe care dorim sa-l organizam pe 9 sept in Bucuresti, in acelasi timp cu cel din Milano - initiat de Save the Dogs - Sara Turetta.
      Imi amintesc de filmul unui miting la Paris, unde fiecare sustinea problema care-l interesa in mod special (si toti demonstrau impreuna): animalele folosite in experiente, animalele folosite in circuri, animalele de ferma.

      Ce parere au vegetarienii despre un astfel de miting?

      Si asa multi scriu ca organizatiile de protectie a animalelor din Romania se preocupa numai de ciini, si nu zic nimic de animalele care sint vinate, vite, porci, pasari etc.

      Aceasta idee - in continuare.

      Date: Thu, 16 Aug 2007 11:40:19 +0100 (BST)
      From: Vasilescu Mariana Livia <livlife17@...>
      To: danydrag2001@...

      Ar fii bine, de mers cu pancarde in romana, engleza
      (franceza), pentru animalele captive de la zoo
      Romania, animalele fara stapan, infiintarea Politiei
      Animalelor,cruzimea fata de animalele domestice,
      protejarea biodiversitatii( concept comunitar
      european), etc..ceva scurt dar impactual.

      Copy addresses and emails from any email account to Yahoo! Mail - quick, easy and free. http://uk.docs.yahoo.com/trueswitch2.html

      Boardwalk for $500? In 2007? Ha!
      Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.

    • flower power

        Date: Thu, 16 Aug 2007 11:40:19 +0100 (BST)
        From: Vasilescu Mariana Livia <livlife17@yahoo. co.uk>
        To: danydrag2001@ yahoo.com

[...]

        "Sufletul e acelaşi în toate fiinţele vii, deşi corpul fiecăreia e diferit." Hipocrate
        "Non-violenţa conduce la cea mai înaltă moralitate, care reprezintă ţinta evoluţiei. Până nu ne oprim din rănirea tuturor fiinţelor vii, suntem încă sălbatici." Thomas A. Edison

        Yahoo! Answers - Get better answers from someone who knows. Try it now.

      • flower power

          Date: Thu, 16 Aug 2007 11:40:19 +0100 (BST)
          From: Vasilescu Mariana Livia <livlife17@yahoo. co.uk>
          To: danydrag2001@ yahoo.com

[...]

          "Sufletul e acelaºi în toate fiinþele vii, deºi corpul fiecãreia e diferit." Hipocrate
          "Non-violenþa conduce la cea mai înaltã moralitate, care reprezintã þinta evoluþiei. Pânã nu ne oprim din rãnirea tuturor fiinþelor vii, suntem încã sãlbatici." Thomas A. Edison