Parinti vegetarieni cu copii vegetarieni?

  • Alina Dana Coroian
    Message 1 of 2 , Jun 2, 2007

       Desi acum foarte multa vreme am intrat pe siteul SVR, intre timp am uitat complet de el. Nu de mult,  a trebuit sa incep diversificarea alimentatiei pentru fiul meu Mihai, acum in varsta de 8 luni. Eu si sotul meu fiind vegetarieni de mai bine de 8 ani, preferam in mod firesc aceeasi alimentatie si pt fiul nostru, dar bineinteles criticile, amenintarile si povestile sinistre de la tot felul de rude si prieteni binevoitori inspaimantati de faptul ca nu vrem sa dam carne copilului au aparut fara intarziere. Am cautat mult persoane care au trecut sau trec prin aceeasi situatie, in finale mi-a venit ideea sa caut pe grupurile romanesti de pe yahoo dupa "vegetarian". Nu am gasit nimic din pacate, nici aceasta lista de discutii, pentru ca se numeste SVR, deci nimic cu "vegetarian" in nume. Prin urmare am infiintat eu un grup acum vreo luna. Bineinteles, cum se intampla de multe ori, nu la multa vreme am dat si peste acest grup de discutii si intr-un fel mi-a parut rau ca am mai creat si eu unul. pentru ca, desi grupul creat de mine e putin mai specific pe parinti-copii vegetarieni, discutiile s-ar fi incadrat foarte bine si pe acest grup.

      Mai jos descrierea grupului:

      Ideea acestui grup s-a nascut din dorinta sincera de a putea face schimb de pareri, sfaturi, retete, informatii nutritionale si/sau medicale cu alti parinti (vegetarieni sau nu) care, indiferent de motivatie, au ales sau intentioneaza sa aleaga alimentatia vegetariana pentru copiii lor. Se pot aborda si subiecte legate de alimentatia vegetariana in general (nu doar in cazul copiilor), precum si aspecte care tin de implicatiile sufletesti si spirituale ale alimentatiei, sau de orice alte implicatii nelegate doar de trupul fizic.

      Alina
    • Cluj
      Message 2 of 2 , Jun 3, 2007
        Buna, Alina!

        Sunt foarte bune initiativele de acest gen! Sa fie cat mai multe grupuri de discutii pe aceasta tema, cat mai multe prezentari, conferinte, carti!

        Bravo!
        Sandra

        Oricum, daca cineva este in mod special interesat de subiectul alimentatiei vegetariene la bebelusi si copii, il astept cu drag si pe http://groups. yahoo.com/ group/vegetarien i/
[...]

        Shape Yahoo! in your own image. Join our Network Research Panel today!