Re: [SVR-Group] Watch "Virgiliu_Stroescu_002_OTV_02_Ian_2007.mpg" on Google Video

  • ruxi_c
    Message 1 of 3 , Jan 17, 2007
      scuzati, inca un mesaj ca mi-am amintit:

      dan, multumiri ca ai pus si emisiunea asta online! e
      excelenta. si d-nul stroescu are un stil atit de
      simpatic!! heheh - "nu ma simt bine, ma simt FOARTE
      bine!" deci eu mai propun o data sa punem aceste filme
      si pe site-ul svr.

      :)

      http://video.google.com/videoplay?docid=-5553114832358793330&pr=goog-sl

      > - Want to see more cool videos?
      > Go to http://video.google.com/
      >
      > - Think you have an even cooler video?
      > Add it at http://video.google.com/videouploadform

      http://new.mail.yahoo.com
    • Dan S
      Message 2 of 3 , Jan 17, 2007
        Cu multa placere! :-) Mie imi placea si de doamna Bahmu
        (a pardon, Prigona, din nou ) - "haideti domnul doctor
        dar nici macar de Craciun, de Paste, o bucatica de ceva..."
        Ce stil are domnul Stroescu sa "percuteze" cu zambetul
        pe buze.

        Dan

        --- danroline <danroline@yahoo. com> wrote:

> [...]
        > Vizionare placuta!
        > Dan
        >
        > Title: Virgiliu_Stroescu_ 002_OTV_02_ Ian_2007. mpg

        Do you Yahoo!?
        http://new.mail. yahoo.com

        Access over 1 million songs - Yahoo! Music Unlimited.