caut mamici de copii lacto-vegetarieni

  • Cluj
    Message 1 of 12 , Nov 2, 2006
      Buna!

      Caut mamici de copii lacto -vegetarieni. Am cateva intrebari, eu fiind mamica.
      Poate imi scrieti pe privat, adica pe adresa mea de e-mail, sau pe mess: castana22@...

      Sandra

      Get your email and see which of your friends are online - Right on the new Yahoo.com
    • Mihaela
      Message 2 of 12 , Nov 2, 2006
        Sandra,
        Intreaba pe group , sa beneficieze mai multi de
        intreabarile si raspunsurile primite.

        http://mail.yahoo.com
      • Dan Costin
        Message 3 of 12 , Nov 2, 2006
          Ceau Sandra, eu nu am inca copii dar pot sa iti povestesc despre un coleg de servici de-al meu. Are 30 de ani si este vegetarian de ... 30 de ani. Nu a mancat niciodata carne, pentru ca o vomita. Nici cand era bebelus nu a putut sa inghita carne, nici cand a crescut. Maica-sa il streseaza in mod constant sa-si faca analizele ( asa sunt mamele, n-avem ce face ), asa ca si le face cam o data la 2-3 ani si de fiecare data i-au iesit bune. Ultima oara, medicul s-a uitat pe analize si i-a spus mamei lui, citez: "N-are nici pe dracu' doamna, puneti-l la munca !"
          Colegul despre care iti povestesc lucreaza pe calculator la servici, iar in timpul liber, impreuna cu un var de-al lui, mai castiga un ban in plus sapand gropi pentru bazine de gradina, instaleaza fire electrice, tot felul de chestii de genul asta.

          Dan

          --- Cluj <castana22@yahoo. com> wrote:

> [...]
          >
          > Caut mamici de copii lacto -vegetarieni. Am cateva
          > intrebari, eu fiind mamica.
          > Poate imi scrieti pe privat, adica pe adresa mea

          http://mail. yahoo.com

          Access over 1 million songs - Yahoo! Music Unlimited Try it today.

        • Dan S
          Message 4 of 12 , Nov 2, 2006
            Foarte interesant. Si a descoperit cauza de ce nu putea accepta carnea?

            Mihaela <mihaali@yahoo. com> wrote:
> [...]

            > Sandra

            http://mail. yahoo.com

            Access over 1 million songs - Yahoo! Music Unlimited Try it today.

            Low, Low, Low Rates! Check out Yahoo! Messenger's cheap PC-to-Phone call rates.

          • Andre & Andreina Boudoux
            Message 5 of 12 , Nov 2, 2006
              Da, e in folosul tau ca discutiile sa se desfasoare pe grup, asa cine are informatii la indemana referitoare la un anumit argument poate sa intervina chiar daca nu este inca parinte.
              O stiu pe Ruxandra bine informata si activa poate are sa te ajute si ea.
              Intre timp verifica mesajele mai vechi referitoare la acest argument.
              Iar daca vrei sa aprofundezi ceva doar intreaba, daca n-am sa-ti raspund eu sunt sigura ca cineva are s-o faca.
              Sanatate!

              Mihaela <mihaali@...> wrote:
> [...]

              > Caut mamici de copii lacto -vegetarieni. Am cateva
              > intrebari, eu fiind mamica.
              > Poate imi scrieti pe privat, adica pe adresa mea

              http://mail. yahoo.com

              Andrei, Andreina, Felix & Puffo

              Want to start your own business? Learn how on Yahoo! Small Business.

            • Dan Costin
              Message 6 of 12 , Nov 3, 2006
                 Ceau Dan. Am vorbit cu colegul meu(Adi il chema) si l-am intrebat care-i faza, dar este foarte retinut in a vorbi despre asta. Il inteleg, este greu ca timp de 30 de ani sa fi tinta glumelor celor din jur. In RO oamenii sunt inapoiati, privesc vegeterianismul ca pe o ciudatenie, putini sunt cei care il considera o virtute. Ma rog, asta o sa se rezolve in timp, cand englezii or sa fie toti vegetarieni, noi romanii o sa fim cum sunt englezii acum. Chestie de civilizatie, de evolutie.

                In fine, Adi mi-a zis ca nu-i suporta stomacul carnea, mai mult nu am putut sa scot de la el. Lucram impreuna de vreo 3 ani si de abia de cateva luni m-am prins ca e vegetarian, asa de bine se fereste.

                Dan

                Message 7 of 12 , Nov 3, 2006
                  Pai si dupa ce a aflat ca sunteti de aceeasi parte a baricadei nu a devenit mai relaxat? Ai dreptate, pana la urma problema cea mai mare a vegetarienilor este interactiunea sociala cu ceilalti, si mai putin partea de adaptare la nutritia veg*.
                  Se va rezolva si asta, informatia circula mai repede acum.

                  Dan S <danroline@yahoo. com> wrote:
> [...]

                  Low, Low, Low Rates! Check out Yahoo! Messenger's cheap PC-to-Phone call rates.

                  We have the perfect Group for you. Check out the handy changes to Yahoo! Groups.

                • Dan Costin
                  Message 8 of 12 , Nov 3, 2006
                    Hmm, trebuie sa intri in pielea lui Adi ca sa-i intelegi tacerea ... adica, el e vegetarian de nevoie, pentru el animalele sunt obiecte, cu exceptia cainilor, pentru ca are caine acasa. Lui ii este jena ca e vegetarian. Maica-sa chiar are o mini-ferma de pui pe care-i creste, dupa aia ii omoara, la final ii vinde si castiga bani pe spinarea animalelor. Eu l-am dat de exemplu deoarece e un om care nu a mancat niciodata carne si se simte bine, iar Sandra asta era interesata sa stie.

                    Dan

                    Message 9 of 12 , Nov 21, 2006
                      Buna, dragi prieteni!

                      Exista asemenea cazuri. Oameni care se nasc cu aceasta respingere instinctiva fata de carne. Nu isi aduc aminte din alte vieti nimic. Constata doar ca nu pot manca animale omorate. Societatea in care traim nu ii ajuta sa isi aminteasca.

                      Mi-au adus aminte aceste mesaje ale voastre de primii mei ani vegetarianism. Cum eram de fericita, cum doream ca toti cei din jurul meu sa inteleaga instantaneu ce frumos e drumul meu, si cata liniste si sanatate poti dobandi. Dar bineinteles ca nu a fost asa. A fost foarte greu. De fapt a fost foarte greu pana nu mi-a mai fost groaza, pana cand am inteles ca eu stiu mai mult decat aceasta masa de oameni care mananca si se imbuiba cu ceea ce nu e bine pentru organismul lor fizic si energetic.

                      Acum sunt atat de sigura pe calea mea, incat as avea curajul sa port o discutie cu prietenul vostru suparat ca nu poate manca nici o carne...

                      Sandra

> [...]

                      > Sandra

                      http://mail. yahoo.com

                      Access over 1 million songs - Yahoo! Music Unlimited Try it today.

                      Sponsored Link

                      Mortgage rates near 39yr lows. $510,000 Mortgage for $1,698/mo - Calculate new house payment