Bun venit!

  • Marius Cristian Vasilescu
    Message 1 of 1 , Jun 25, 2004
      In alta ordine de idei as dori sa urez bun venit pe grup a cinci noi membrii :D Din pacate nu prea stiu cum ii cheama pt ca le-am luat adresele de email, dar am uitat sa-i intreb de nume :)) Teoretic acum suntem 16, activi insa mult mai putini :(

      Nu stiu ce as mai putea sa le spun celor care acum au venit. In mare aici se poate discuta orice ce are tangenta cu vegetarianismul. Acest grup are rolul de a ne informa reciproc, in special in chestiunile legate de viata de vegetarian in Romania. Dupa ce voi termina sesiunea, adica dupa 4 Iulie voi lucra timp de o luna aproape exclusiv la situl vegetarian al SVR (Societatii Vegetarienilor din Romania), care este un ONG cam mort acum. Orice ajutor este binevenit. Eu voi face situl, mai ales ca designul este deja gata. In special am nevoie de ajutor la articole care vor fi foarte multe. Oricum articolele vor fi de fapt o compilatie din cele existente pe Internet in engleza, numai ca trebui traduse si adaptate bucatile si puse cap la cap ;-) Pana acum suntem 2 sigur, probabil 3.

      Am si eu o intrebare obsesiva asa ca o sa le pun si celor care au venit acum. Exista in Bucuresti un magazin vegetarian? Si nu ma refer la plafaruri, care oricum am vazut ca au un adaos cam in jur de 100% (am verificat eu ca am facut un plan de afaceri pentru facultate :D ).

      Numai bine!

      --

      Marius Cristian

      (22) Caci n-am vorbit nimic cu parintii vostri si nu le-am dat nici o porunca, cu privire la arderi de tot si jertfe, în ziua cînd i-am scos din tara Egiptului.
      (23) Ci iata porunca pe care le-am dat-o: "Ascultati glasul Meu, si Eu voi fi Dumnezeul vostru, iar voi veti fi poporul Meu; umblati pe toate caile pe cari vi le-am poruncit, ca sa fiti fericiti."
      (24) Dar ei n-au ascultat, si n-au luat aminte, ci au urmat sfaturile si pornirile inimii lor rele, au dat înapoi si n-au mers înainte.

      ~~ Jeremiah 7:22-24 ~~

      My homesite: www.ehypnos.tk