Edward L. Gibbs II

  • (no author)
    Message 1 of 6 , Dec 31, 1969
      template!
    • Marius - Cristian Vasilescu
      Message 2 of 6 , Jun 5, 2004

        PeTA ne invita sa votam cele mai sexy persoane vegetariene. Desi nu ma intereseaza subiectul asta, lista pe care au dat-o spre votare este interesanta ca sa vezi cine este veg. pe la Hollywood. P-acolo este "la moda" si de aceea multi imbratiseaza noul stil de viata. Ma intreb cati dintre ei sunt convinsi cu adevarat ca cea mai buna dieta este veg. si nu sunt asa doar de ochii lumii. Si cati dintre ei o fac din compasiune pentru animale. Probabil marea majoritate sunt preocupati numai de sanatatea lor.

        http://www.goveg.com/feat/sexyveg2004/

        Maine sunt alegerile si eu nu prea stiu cu cine sa votez in Bucuresti. Basescu e tare dar are un mare defect. Vrea sa porneasca iar campania de omorare a cainilor in Bucuresti. Daca ar fi un procent mare din totalul cainilor care sa muste ar fi de inteles, dar procentul este foarte mic raportat la numarul cainilor si solutia mi se pare exagerata. Totusi va sfatuiesc sa vizitati http://www.basescu.ro Super amuzant. Sa dati la demo

        Marius Cristian

        "Sfintii sunt excesiv de iubitori si bl�nzi cu oamenii, si chiar cu fiarele salbatice... �n mod cert, noi trebuie sa le aratam [animalelor] bunatate si bl�ndete pentru multe motive, dar, mai presus de toate, pentru ca sunt de aceeasi origine ca si noi."
        ~~ Sf�ntul Ioan Gura de Aur ~~ Patriarh grec; arhiepiscop de Constantinopol (398-404)

        My homesite: www.ehypnos.tk

        Do you Yahoo!?
        Friends. Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger
      • Dan S
        Message 3 of 6 , Jun 5, 2004
          ...e bine si asa cu starurile de Hollywood, poate
          ca le va veni pofta mancand si-n timp intelege/simti
          semnificatiile profunde a dietei vegetariene.

          Base primarul, nu da nici o sansa cainilor dar l-am
          auzit pe dom' Misica ca el nu-i va omori ci ii va
          convinge pe cei de la tara sa ia cate un caine in
          gospodarie...numai ca Misica nu are nici o sansa la
          primarie si oricum gura lui mare poate oricand sa
          intoarca un subiect cu 180 de grade...

          --- Marius - Cristian Vasilescu
          <hypnosinblue@...> wrote:

> [...]
          >
          > My homesite: www.ehypnos.tk

          > Friends. Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger

          Friends. Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger.
          http://messenger.yahoo.com/
        • Marius Cristian Vasilescu
          Message 4 of 6 , Jun 7, 2004
            Nici n-am auzit de Misica :)) De la ce partid este? Faza e ca eu nu am
            TV si nu i-am urmarit... Oricum eu n-am votat caci am venit tarziu acasa
            si nici nu stiam unde este sectia de votare.. Si am intrebat pe la o
            sectie de votare cand am fost cu cineva sa voteze daca am drept de vot
            in bucuresti cu viza de flotatnt pe buletin si aia mi-au spus ca nu am.
            Dar in schimb studentii din camine au votat. Oricum sigur iese Basescu.
            Ghinion de nesansa pentru caini. S-au nascut cand nu trebuia.

            Message 5 of 6 , Jun 10, 2004
              ....the one and only Mitica Dragomir...dom'
              Corleone...
              m-a distrat de minune in toata campania electorala...
              eu i-am zis Misica :o))) clientul permanent al
              c^a^rcotasilor la emisiune...

              sper sa gasesti stapani la acei pisoi draguti si sa
              aiba bafta motanului meu care de 9 ani n-are nici un
              stres :)

              Message 6 of 6 , Jun 13, 2004
                vedeti ca asta este un virus. trebuie sa opresc ca sa se mai primeasca
                mesaje din exterior.

                Edward L. Gibbs II wrote:

                Connex scaneaza automat toate mesajele impotriva virusilor folosind RAV AntiVirus.
                Connex automatically scans all messages for viruses using RAV AntiVirus.

                Nota: RAV AntiVirus poate sa nu detecteze toti virusii noi sau toate variantele lor.
                Pentru a inlatura efectele nedorite si din dorinta de a va oferi in permanenta servicii
                de cea mai buna calitate mesajele detectate ca fiind infectate vor fi sterse automat .
                Va rugam sa luati in considerare ca exista un risc de fiecare data cand deschideti
                fisiere atasate si ca MobiFon nu este responsabila pentru nici un prejudiciu cauzat de
                virusi.

                Disclaimer: RAV Antivirus may not be able to detect all new viruses and variants. In
                order to remove unwanted effects and to continuously provide quality services all
                infected e-mails will be automatically deleted .Please be aware that there is a risk
                involved whenever opening e-mail attachments to your computer and that MobiFon is not
                responsible for any damages caused by viruses.