Pregatire evenimente 1 Octombrie!

  • Marius-Cristian Vasilescu
    Message 1 of 3 , Aug 4, 2006
      Avand in vedere ca pe 1 Octombrie este ziua internationala a vegetarianismului trebuie neaparat sa pregatim un eveniment. Echipa de la samancambine.ro planuieste organizarea unui VegFest in Bucuresti, la care vom contribui si noi. Evenimentul ar trebui sa se intinda pe durata a cateva zile (1,2,3 Octombie) si de aceea trebuie sa ne intalnim cat mai urgent si sa punem lumea la cale.

      Intr-o prima etapa ii astept pe cei din Bucuresti duminica aceasta, 6 August, la ora 17 sa discutam si sa stabilim ce e de facut in functie de resursele pe care le avem. Intalnirea va avea loc la Confident Invest (detalii la sfarsitul emailului).

      Rog pe toti cei care vor sa ajute la acest eveniment sau la altele care vor veni, sa se inscrie ca voluntari la pagina http://www.svr.ro/cum_sa/voluntar.php  Este un formular cam lung, dar este foarte important sa il completati pentru ca vom reusi sa impartim eficient sarcinile intre noi, luand in considerare priceperile fiecaruia dintre noi, dar si timpul disponibil pe care il are fiecare.

      Ar fi bine ca si cei din provincie sa faca ceva pe 1 Octobrie. Puteti da doar brosuri pe strada (chestie care poate fi facuta chiar si de o persoana) sau ceva mai de amploare cum ar fi mese informative, mostre de mancare vegetariana, proiectii filme/video etc. Sunt orase din provincie unde sunt destui vegetarieni inscrisi in SVR ca sa poate organiza chiar ceva mai amplu. Ii rog pe cei din provincie care vor sa faca ceva sa ma contacteze pentru a ii pune in primul rand in legatura cu alti membri din orasul respectiv.

      Sediul Confident Invest este pe Nerva Traian nr.7 (langa vechiul bloc connex). Vedeti ca sunt vreo 3 intrari si doar una o sa fie deschisa. Daca nu ne gasiti va rog sa-mi dati telefon (0729.035.094 sau 0749.273.371) O harta: http://www.confidentinvest.ro/harta_buc.php?lang=ro

      Va astept pe cei din Bucuresti duminica la ora 17!

      Marius

      --
      Marius Cristian
      Homesite: http://www.mariusvasilescu.com
      Message 2 of 3 , Aug 4, 2006
        Vin cu cea mai mare placere.Am completat formularul si duminica voi
        fi acolo. Voi incerca sa fac tot ce mi se cere, dar nu pot ajuta cu
        bani. (imi pare foarte rau, mi-as fi dorit, dar trecem printr-o
        perioada aiurea cu bani :( ). Altfel, voi incerca sa ajut cu tot ce
        imi este in putere. Pot veni cu mama, cu toate ca ea nu este
        vegetariana (incerc sa o conving sa devina...)? Dar mai sunt 2 luni
        pana in octombrie, de ce ne intalnim asa devreme?

        Miruna
      • Marius-Cristian Vasilescu
        Message 3 of 3 , Aug 5, 2006
          Buna,

          Da, normal, ca poti veni cu mama ta :) De bani nu-ti fa probleme pt ca fiecare contribuie dupa cat si cum poate. Oricum, pentru acest eveniment voi obtine sigur o sponsorizare de la mine de la firma si sper sa acopere cele mai multe cheltuieli.

          Ne intalnim de pe acum pentru ca anul acesta cand am organizat 20 Martie - Ziua fara Carne, ne-am apucat cu vreo luna si 2 saptamani inainte si timpul a fost insuficient (poate si din lipsa voluntarilor, ca am fost doar o mana de oameni). Tinand cont ca acum trebuie sa facem mult mai multe 2 luni e chiar putin :) O sa depinda foarte, foarte mult de cati vor participa efectiv la organizare si cat timp vor dedica pentru asta. Macar sa terminam totul devreme si sa stam dupa aia ;-)

          Marius