Se formeaza celulita din cauza lipsei de proteine?

  • greenanurim
    Message 1 of 4 , Jul 7, 2006
      Am si eu o intrebare... Sunt cam de 5 luni lacto-ovo-vegetariana...
      rareori mai manac si carne de peste (ma obliga mama :D). In urma cu
      cateva saptamani am observat ca am facut nitica celulita pe picioare;
      cu toate ca fac miscare. Mama mi-a spus ca este din cauza lipsei de
      proteine. (Si nu prea o cred). Ce aliment mai este bogat in proteine
      (cu exceptia carnii)?
    • Marius Cristian Vasilescu
      Message 2 of 4 , Jul 7, 2006
        Orice leguminoase (fasole, linte, soia, naut, mazare).. Dar cred ca alimentul cel mai bogat in proteine sunt acele snitzele(sau cubulete, granule) de soia, care au cel putin 50% proteine. Cateodata ajung sa depaseasca si 80% la unele firme, din cate stiu eu.

        marius

        --- In SVR-Group@yahoogroups.com, "greenanurim" <greenanurim@...>
        wrote:

> [...]
        > cu toate ca fac miscare. Mama mi-a spus ca este din cauza lipsei de
        > proteine. (Si nu prea o cred). Ce aliment mai este bogat in

      • Catalin Puiu
        Message 3 of 4 , Jul 7, 2006
          Nucile. ªi ºtiu cã mai erau ºi altele. Dar nucile
          aveau multe proteine.
          Au partea proastã cã sunt niþel mai grele pentru
          ficat. Soia are efectul
          negativ cã existã zvonuri cã s-ar putea sã-þi creascã
          o ureche în
          frunte, pãr pe pleoape sau altele datoritã faptului cã
          multe din soiuri
          sunt modificate genetic:).
          Un sfat personal ar fi sã nu-þi mai faci atâtea griji
          pentru celulita de
          pe picioare...

          Cãtãlin Puiu

[...]

          ------------------------ Yahoo! Groups Sponsor

          http://mail.yahoo.com
        • ruxi_c
          Message 4 of 4 , Jul 8, 2006
            salut. despre proteine, gasesti info pe scurt la:
            http://www.svr.ro/nutritie/nutritie.php

            daca vrei sa te informezi mai pe larg, o colectie de
            link-uri la texte in engleza, si un tabel detaliat e
            la: http://www.soystache.com/plant.htm

            cit despre soia, faptul ca e modificata genetic...
            asta e drept, mare parte din soia este (desi din 2007
            OMG-urile vor fi interzise in romania) - dar in fond
            aproape toate alimentele sint, si apoi exista si
            ne-modificate, trebuie sa alegi.

            si in sfirsit dar de fapt in primul rind, spun si eu
            acelasi lucru ca si catalin: nu-ti fa griji despre
            putina celulita pe picioare. :)

            ruxandra

            http://us.click.yahoo.com/2pRQfA/bOaOAA/yQLSAA/kdOolB/TM

            http://mail.yahoo.com