  • alina ovesea
    Message 1 of 1 , Jul 2, 2006
      In pozele pe care o sa le vedeti accesand linkurile atasate mesajului, o sa vedeti un catelus exceptional. Sta la noi deocamdata, dar ii trebuie un stapan care atunci cand vede pozele nu se razagandeste doar ca nu e bichon, sau ca nu e suficient de cret (nu inteleg psihologia asta si mai mult decat atat nu l-as da unei astfel de persoane). Dupa parerea mea e un caine foarte desptept (si lucrul asta vine din parte unei persoane care a crescut 5 caini intr-un an de zile, iar acesta s-a dovedit a fi cel mai destept dintre toti pentru varsta lui - a invatat foarte multe intr-o saptamana de stat in casa , chiar sa zgarie la usa de la balcon si sa astepte sa vina cineva sa o deschida). Nu o sa incerc sa ii fac reclama pentru ca important este ca cel care il ia sa o faca pentru ca ii place de el asa cum este. Deci o sa va spun cam cum este el in general. Cand l-am adus de pe strada era rau si incerca sa se apere si sa muste, dar dupa putin timp am inteles ca asa a suprevietuit el pe strada, si am incercat sa schimbam acest lucru prin metode nonviolente. Pot sa zic ca am reus it in proportie de 95% singurele momente in care este nemultumit sunt atunci cand incerci sa il iei in brate si nu il iei bine sau il doare ceva, iar el incearca sa scape. In rest intelege cam tot ce ii zici si raspunde in felul lui , sau se alinta sau fuge sau se uita cu ochii “aia”. Singura chestie ar fi ca nu prea raspunde la nume (obi) dar poate cu un alt nume o sa fie mai receptive. Chiar daca pozele nu o arata in totalitate este un catelus foarte dragalas, frumos, expresiv, pufos, jucaus, ascultator si binedispune pe toate lumea. As dori sa ii gasesc un stapan cat mai repede pentru ca oricat de multa afectiune ii oferim noi cel mai bine pentru el e sa creasca in viitoarea lui casa alaturi de stapanii definitivi. Cautam un stapan care sa ii poate oferi siguranta si afectiune, care sa nu il bata sau abuzeze de el in orice fel, dar care stie sa il domine atunci cand e nevoie si sa il dreseze pentru ca are potential. Puteti sa ne ajutati sa ii gasim un stapan pe masura si sa ne contactati la 0741115518 sau alinaovesea@....
      Va multumin si in numele prietenului nostru. Va rugam sa trimite-ti acest mesaj la cat mai multe personae.
      In pozele pe care o sa le vedeti accesand linkurile atasate mesajului, o sa vedeti un catelus exceptional. Sta la noi deocamdata, dar ii trebuie un stapan care cand vede pozele nu se razagandeste doar ca nu e bichon, sau ca nu e cret (nu inteleg psihologia asta si mai mult decat atat nu l-as da unei astfel de persoane). Dupa parerea mea e un caine foarte desptept (si lucrul asta vine din parte unei persoane care a crescut 5 caini intr-un an de zile, iar acesta s-a dovedit a fi cel mai destept dintre toti - a invatat foarte multe intr-o saptamana de stat in casa , chiar sa zgarie la usa de la balcon si sa astepte sa vina cineva sa o deschida). Nu o sa incerc sa ii fac reclama pentru ca important este ca cel care il ia sa o faca pentru ca ii place de el asa cum este. Deci o sa va spun cam cum este el in general. Cand l-am adus de pe strada era rau si incerca sa se apere si sa muste, dar dupa putin timp am inteles ca asa a suprevietuit el pe strada, si am incercat sa schimbam acest lucru prin metode nonviolente. Pot sa zic ca am reus it in proportie de 95% singurele momente in care este nemultumit sunt atunci cand incerci sa il iei in brate si nu il iei bine sau il doare ceva, iar el incearca sa scape. In rest intelege cam tot ce ii zici si raspunde in felul lui , sau se alinta sau fuge sau se uita cu ochii “aia”. Singura chestie ar fi ca nu prea raspunde la nume (obi) dar poate cu un alt nume o sa fie mai receptive. Chiar daca pozele nu o arata in totalitate este un catelus foarte dragalas, frumos, expresiv, pufos, jucaus, ascultator si binedispune pe toate lumea. As dori sa ii gasesc un stapan cat mai repede pentru ca oricat de multa afectiune ii oferim noi cel mai bine pentru el e sa creasca in viitoarea lui casa alaturi de stapanii definitivi. Cautam un stapan care sa ii poate oferi siguranta si afectiune, care sa nu il bata sau abuzeze de el in orice fel, dar care stie sa il domine atunci cand e nevoie si sa il dreseze pentru ca are potential. Puteti sa ne ajutati sa ii gasim un stapan pe masura si sa ne contactati la 0741115518 sau alinaovesea@...
      Va multumin si in numele prietenului nostru. Va rugam sa trimite-ti acest mesaj la cat mai multe persoane.

      Sneak preview the all-new Yahoo.com. It's not radically different. Just radically better.