Re: [SVR-Group] Re: Bine v-am gasit!

  • Dan S
    Message 1 of 8 , Jan 25, 2006
      Traiasca integrarea! :o)
      ...si contaminarea. Sper sa apuc momentul in care carnivorii vor fi minoritari
      si vor avea o oarecare jena sa afirme in public ca inca mai consuma carne.
      Am vazut de curand pe OTV un actor, Gabriel Andronache, care afirma ca
      aproape jumatate din populatia Romaniei are grupa sanguina A, si conform
      nutritiei in functie de grupa sanguina, acestia ar trebui sa aiba o dieta 100%
      vegetariana. Cred ca a dat multor romani de gandit acea emisiune; sper ca
      si celor interesati de crimele, violurile si alte subiecte pasionale prezentate de
      shtatzia lui Danutz Diaconescu :o)

      Acum chiar si daca as avea grupa sanguina 0 (care cica tolereaza cel mai
      bine carnea) tot as fi veg 100%. Toate bune.

      Dan.

      thalassagapao <thalassagapao@...> wrote:
      Buna tutor.
      Sunt proaspat ,,integrata in absolutul vegetarian" :)). Prin
      ,,proaspat" intelegand cateva luni...
      Haideti sa ,,contaminam" cat mai multi oameni cu aceasta minunata
      ,,boala" care este vegetarianismul. Eu personal, in numai o luna de la
      inceperea unei ,,propagande" personale, am ,,contaminat" 3 persoane.
      Peste tot imi sustin punctul de vedere. E drept, nu putem opri
      razboaiele, dar putem impreuna opri crimele ,,legale" ce le
      infaptuiesc zi de zi lucratorii din fermele de animale.
      MULT SUCCES!

      --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Dan S <danroline@y...> wrote:

      > Salutare Dumi!
      >
      >   Si eu sper ca anul acesta numarul celor care vor alege o dieta mai
      sanatoasa si prietenoasa cu animalele si mediul, sa creasca
      exponential. "Contaminarea" de la persoana la persoana este cea mai
      eficienta metoda :o). Internetul ajuta foarte mult in acest sens.
      >   Toate cele bune,
      >
      >   Dan.
      >
      > iosif dumitra <dumitrica56@y...> wrote:        Este un inceput, caut
      ceva mai bun pentru o viata  mai sanatoasa, sunt un incepator in
      folosirea netului, sper sa ma  descurc, dar mai intai va spun bine
      v-am gasit, va doresc pentru anul  2006 La multi ani! sanatate! si
      multe bucurii.
      >                                                               Dumi

      >                                                         Call romania
                                               Romania calling card
                                       Romania phone card
                                                             Romania phone
      call                                          Romania
                               De la soul

      >     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
      Service.

      > Yahoo! Photos – Showcase holiday pictures in hardcover
      >  Photo Books. You design it and we'll bind it!

      Do you Yahoo!?
      With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.
    • Ana Marcu
      Message 2 of 8 , Jan 26, 2006

        O zi buna tuturor!
        m-am inscris pe forum de vreo 2 luni si m-a bucurat ideea lui. Sunt vegetariana de vreo 15 ani, sustin toate ideile sustenabile pentru o lume mai curata si am tot asteptat momentul sa apara o cale sa fiu alaturi de alti vegetarieni. Lucru care iata ca s-a infaptuit acum.

        Sunt din Bucuresti, mai circul prin delegatii in tara, orase mari- Cluj, Timisoara, Craiova, Iasi. Mi-ar placea sa intalnesc alti vegetarieni, am putea organiza intalniri-si tare mult visez la niste localuri publice in care sa nu se fumeze!

        Tineti-ne informati,

        Ana

        Do you Yahoo!?
        With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.
      • Andre & Andreina Boudoux
        Message 3 of 8 , Jan 26, 2006

          bravo tie!

          cred ca esti si foarte bine pregatita
          noi cand le spunem ca suntem vegetarieni ne intreaba: "dar ce mancati?" ca si cum o data cu carnea a disparut totul din alimentatie
          dar proteinele de unde le luati?
          dar fierul?
          cam atat, ca mai multe nu stiu nici ei
          unii habar n-au de b12, zinc, crom, vitamina D si alte cele, dar deja dau verdicte
          n-are sa va creasca feciorul (ca si inaltime e peste grafice pentru varsta lui, greutatea e in medie), fara grasimi n-are sa mielinizeze ( bine, e vorba de acizii grasi) si as putea continua la nesfarsit
          ah! nu-ti mai spun cam pe unde au prevazut unuii gradul lui de inteligenta

          in fine, va apreciez ca faceti fata tuturor aceste idei preconcepute
           noi in aceasta perioada am lasat-o mai moale, cum ii spun unei mamici ca-i vegetarian cum isi ia frumos copilul de langa al meu de parca ar fi contagios vegetarianismul, macar de ar fi!
          asa ca pentru a socializa feciorul tacem deocamdata
          mai tarziu vom vedea...
          si asta cred ca toate din cauza cu nu stiu care altti vegetarieni luati de val au ajuns la o asemenea dieta si au renuntat avand carente sau disfunctii mari
          intalnisem o alta mamica care ajunge cu un copil de cateva luni la spital intr-o stare foarte grava, avea nivelul fierului mult sub normal
          aceasi mamica care habar n-avea ca zaharul n-are ca cauta in alimentatia unui copil, nici macar al unei persoane adulte daca vrea sa-si conserve un nivel optim de sanatate
          sau care inca la opt luni ii dadea lapte de soia, care oricum este contraindicat copiilor sub un an chiar in mediu vegetarian
          in fine, asta e!
          va urez sa "contaminati" cat mai multe persoane, sper mult ca prin elanul vostrul sa ridicati niste barierte, sa eradicati niste pareri preconcepute
           va salut si bine ati venit in grup!

> [...]

          Service.

          > Yahoo! Photos – Showcase holiday pictures in hardcover
          >  Photo Books. You design it and we'll bind it!

          YAHOO! GROUPS LINKS

          Andrei, Andreina, Felix & Puffo

          Do you Yahoo!?
          With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.

        • flower power
          Message 4 of 8 , Jan 26, 2006
            Din proprie experienţă am observat că cei care sunt cel mai uşor ,,contaminabili'' au o anumită predispoziţie iniţială către vegetarianism, aşa cum, recunosc, şi eu am avut. Niciodată nu m-am dat în vânt după carne de orice fel ar fi ea.(În permanenţă părinţii au încercat diverse tertipuri prin care să-mi ,,strecoare'' carnea  în meniu...) Şi plus de asta întotdeauna am fost foarte miloasă!

            Deci să revin: Începeţi cu cei ,,predispuşi" la vegetarianism. Să vă povestesc cum am reuşit să conving eu una din cele 3 persoane cu care mă lăudam (ultima): La facultate, la o oră de informatică, în pauză, am deschis ostentativ goveg.com şi mă uitam la reţete. Colega mea a văzut şi m-a întrebat dacă sunt vegetariană. I-am răspuns că DA, m-a întrebat de când etc. Mi-a mărturisit că şi pe ea o bătea gândul să renunţe la carne, carne care simte că o oboseşte...Mie atât mi-a trebuitI-am promis că de acasă îi voi trimite în e-mail nişte adrese cu reţete veg foarte gustoase, ceea ce am şi făcut în aceaşi seară.
            Seara i-am trimis ce am promis, şi i-am strecurat printre link-urile ce duceau la reţete şi nişte link-uri în care erau filmuleţele (pe care eu le numesc cu bună dreptate horror) în care se arăta clar de unde provine carnea atăt de ,,gusoasă"...

            Peste cteva zile mi-a mărturisit că va renunţa la carne definitiv. Sper să aibă puterea, ştim că nu e uşor, mai ales în România unde este o criză acută de informaţie....
            Deci sfaturile mele ar fi:
            1. începeţi cu cei ,,predispuşi" şi cu cei care îşi pot permite o astfel de dietă. De asemenea cu cei care îi ştiţi că sunt empatici şi miloşi. Degeaba veţi încerca să convingeţi un tip a cărei pasiune e vânătoarea sau pescuitul....Dea asemenea tot din experenţa mea (şi cred că şi voi aţi observat) mult mai receptivi sunt cei cu studii superioare, sau măcar cei care vor sa ştie.

            2. nu uitaţi să recomandaţi în permanenţă site-uri precum:
            http://www.petatv.com/veg.html

            Nu uitaţi: O imagine face cât 100 de cuvinte!

            Nu au cum să te lase rece astfel de imagini şocante!

            Eu personal recunosc şi sunt mândră că nu grija pentru sănătatea personală m-a făcut să trec la acest mod de alimentaţie, cât compasiunea faţă de animale şi ... groaza cu care am privit aceste filmuleţe!

            Mult succes în continuare.
            Sunteţi cu toţii nişte eroi!

            Andre & Andreina Boudoux <boudoux@...> wrote:

> [...]

            Andrei, Andreina, Felix & Puffo

            Do you Yahoo!?
            With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.

            To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.