Bine v-am gasit!

  • iosif dumitra
    Message 1 of 8 , Jan 14, 2006
      Este un inceput, caut ceva mai bun pentru o viata mai sanatoasa, sunt un incepator in folosirea netului, sper sa ma descurc, dar mai intai va spun bine v-am gasit, va doresc pentru anul 2006 La multi ani! sanatate! si multe bucurii.
                                                                 Dumi

      Yahoo! Photos
      Got holiday prints? See all the ways to get quality prints in your hands ASAP.
    • Dan S
      Message 2 of 8 , Jan 14, 2006
        Salutare Dumi!

        Si eu sper ca anul acesta numarul celor care vor alege o dieta mai sanatoasa si prietenoasa cu animalele si mediul, sa creasca exponential. "Contaminarea" de la persoana la persoana este cea mai eficienta metoda :o). Internetul ajuta foarte mult in acest sens.
        Toate cele bune,

        Dan.

        iosif dumitra <dumitrica56@...> wrote:
[...]

        Yahoo! Photos – Showcase holiday pictures in hardcover
        Photo Books. You design it and we’ll bind it!
      • thalassagapao
        Message 3 of 8 , Jan 24, 2006
          Buna tutor.
          Sunt proaspat ,,integrata in absolutul vegetarian" :)). Prin
          ,,proaspat" intelegand cateva luni...
          Haideti sa ,,contaminam" cat mai multi oameni cu aceasta minunata
          ,,boala" care este vegetarianismul. Eu personal, in numai o luna de la
          inceperea unei ,,propagande" personale, am ,,contaminat" 3 persoane.
          Peste tot imi sustin punctul de vedere. E drept, nu putem opri
          razboaiele, dar putem impreuna opri crimele ,,legale" ce le
          infaptuiesc zi de zi lucratorii din fermele de animale.
          MULT SUCCES!

          --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Dan S <danroline@y...> wrote:

> [...]
          folosirea netului, sper sa ma descurc, dar mai intai va spun bine
          v-am gasit, va doresc pentru anul 2006 La multi ani! sanatate! si

          Romania calling card
          Romania phone card
          Romania phone
          call Romania
          De la soul

          Service.

          > Yahoo! Photos – Showcase holiday pictures in hardcover
          > Photo Books. You design it and we'll bind it!

        • balanean ana
          Message 4 of 8 , Jan 25, 2006
            Hei,
            Tare bucurosa de voi toti cei vegetarieni.Eu si pritenul meu suntem vegetarieni de cam 8 ani..nu purtam haine..accesori facute din animalute de asemenea...vom fi vegan,in curand...nu avem nici o scuza in a nu fi.Din pacate nu ne putem lauda cu un nr.mare nici marisor macar..de oameni ce prin noi au inceput in a le pasa...Nu ca nu am incercat..eu de ex.cred ca aproape cu toti cu care am vorbit..am ajuns sa le spun ca sunt vegetariana,etc.
            Va pupam pe toti!
            Ana,Leo.
            Am vrea sa cunoastem vegetarieni din Cluj in special .. unde locuim noi..!
            Mersi.

            thalassagapao <thalassagapao@...> a écrit :
> [...]

            folosirea netului, sper sa ma  descurc, dar mai intai va spun bine
            v-am gasit, va doresc pentru anul  2006 La multi ani! sanatate! si

                                                     Romania calling card
                                             Romania phone card
                                                                   Romania phone
            call                                          Romania
                                     De la soul

            >     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
            Service.

            > Yahoo! Photos – Showcase holiday pictures in hardcover
            >  Photo Books. You design it and we'll bind it!

            Nouveau : téléphonez moins cher avec Yahoo! Messenger ! Découvez les tarifs exceptionnels pour appeler la France et l'international. Téléchargez la version beta.
          • Dan S
            Message 5 of 8 , Jan 25, 2006
              Traiasca integrarea! :o)
              ...si contaminarea. Sper sa apuc momentul in care carnivorii vor fi minoritari
              si vor avea o oarecare jena sa afirme in public ca inca mai consuma carne.
              Am vazut de curand pe OTV un actor, Gabriel Andronache, care afirma ca
              aproape jumatate din populatia Romaniei are grupa sanguina A, si conform
              nutritiei in functie de grupa sanguina, acestia ar trebui sa aiba o dieta 100%
              vegetariana. Cred ca a dat multor romani de gandit acea emisiune; sper ca
              si celor interesati de crimele, violurile si alte subiecte pasionale prezentate de
              shtatzia lui Danutz Diaconescu :o)

              Acum chiar si daca as avea grupa sanguina 0 (care cica tolereaza cel mai
              bine carnea) tot as fi veg 100%. Toate bune.

              Dan.

              thalassagapao <thalassagapao@...> wrote:
> [...]

              Service.

              > Yahoo! Photos – Showcase holiday pictures in hardcover
              >  Photo Books. You design it and we'll bind it!

              Do you Yahoo!?
              With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.
            • Ana Marcu
              Message 6 of 8 , Jan 26, 2006

                O zi buna tuturor!
                m-am inscris pe forum de vreo 2 luni si m-a bucurat ideea lui. Sunt vegetariana de vreo 15 ani, sustin toate ideile sustenabile pentru o lume mai curata si am tot asteptat momentul sa apara o cale sa fiu alaturi de alti vegetarieni. Lucru care iata ca s-a infaptuit acum.

                Sunt din Bucuresti, mai circul prin delegatii in tara, orase mari- Cluj, Timisoara, Craiova, Iasi. Mi-ar placea sa intalnesc alti vegetarieni, am putea organiza intalniri-si tare mult visez la niste localuri publice in care sa nu se fumeze!

                Tineti-ne informati,

                Ana

                Do you Yahoo!?
                With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.
              • Andre & Andreina Boudoux
                Message 7 of 8 , Jan 26, 2006

                  bravo tie!

                  cred ca esti si foarte bine pregatita
                  noi cand le spunem ca suntem vegetarieni ne intreaba: "dar ce mancati?" ca si cum o data cu carnea a disparut totul din alimentatie
                  dar proteinele de unde le luati?
                  dar fierul?
                  cam atat, ca mai multe nu stiu nici ei
                  unii habar n-au de b12, zinc, crom, vitamina D si alte cele, dar deja dau verdicte
                  n-are sa va creasca feciorul (ca si inaltime e peste grafice pentru varsta lui, greutatea e in medie), fara grasimi n-are sa mielinizeze ( bine, e vorba de acizii grasi) si as putea continua la nesfarsit
                  ah! nu-ti mai spun cam pe unde au prevazut unuii gradul lui de inteligenta

                  in fine, va apreciez ca faceti fata tuturor aceste idei preconcepute
                   noi in aceasta perioada am lasat-o mai moale, cum ii spun unei mamici ca-i vegetarian cum isi ia frumos copilul de langa al meu de parca ar fi contagios vegetarianismul, macar de ar fi!
                  asa ca pentru a socializa feciorul tacem deocamdata
                  mai tarziu vom vedea...
                  si asta cred ca toate din cauza cu nu stiu care altti vegetarieni luati de val au ajuns la o asemenea dieta si au renuntat avand carente sau disfunctii mari
                  intalnisem o alta mamica care ajunge cu un copil de cateva luni la spital intr-o stare foarte grava, avea nivelul fierului mult sub normal
                  aceasi mamica care habar n-avea ca zaharul n-are ca cauta in alimentatia unui copil, nici macar al unei persoane adulte daca vrea sa-si conserve un nivel optim de sanatate
                  sau care inca la opt luni ii dadea lapte de soia, care oricum este contraindicat copiilor sub un an chiar in mediu vegetarian
                  in fine, asta e!
                  va urez sa "contaminati" cat mai multe persoane, sper mult ca prin elanul vostrul sa ridicati niste barierte, sa eradicati niste pareri preconcepute
                   va salut si bine ati venit in grup!

> [...]

                  Service.

                  > Yahoo! Photos – Showcase holiday pictures in hardcover
                  >  Photo Books. You design it and we'll bind it!

                  YAHOO! GROUPS LINKS

                  Andrei, Andreina, Felix & Puffo

                  Do you Yahoo!?
                  With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.

                • flower power
                  Message 8 of 8 , Jan 26, 2006
                    Din proprie experienţă am observat că cei care sunt cel mai uşor ,,contaminabili'' au o anumită predispoziţie iniţială către vegetarianism, aşa cum, recunosc, şi eu am avut. Niciodată nu m-am dat în vânt după carne de orice fel ar fi ea.(În permanenţă părinţii au încercat diverse tertipuri prin care să-mi ,,strecoare'' carnea  în meniu...) Şi plus de asta întotdeauna am fost foarte miloasă!

                    Deci să revin: Începeţi cu cei ,,predispuşi" la vegetarianism. Să vă povestesc cum am reuşit să conving eu una din cele 3 persoane cu care mă lăudam (ultima): La facultate, la o oră de informatică, în pauză, am deschis ostentativ goveg.com şi mă uitam la reţete. Colega mea a văzut şi m-a întrebat dacă sunt vegetariană. I-am răspuns că DA, m-a întrebat de când etc. Mi-a mărturisit că şi pe ea o bătea gândul să renunţe la carne, carne care simte că o oboseşte...Mie atât mi-a trebuitI-am promis că de acasă îi voi trimite în e-mail nişte adrese cu reţete veg foarte gustoase, ceea ce am şi făcut în aceaşi seară.
                    Seara i-am trimis ce am promis, şi i-am strecurat printre link-urile ce duceau la reţete şi nişte link-uri în care erau filmuleţele (pe care eu le numesc cu bună dreptate horror) în care se arăta clar de unde provine carnea atăt de ,,gusoasă"...

                    Peste cteva zile mi-a mărturisit că va renunţa la carne definitiv. Sper să aibă puterea, ştim că nu e uşor, mai ales în România unde este o criză acută de informaţie....
                    Deci sfaturile mele ar fi:
                    1. începeţi cu cei ,,predispuşi" şi cu cei care îşi pot permite o astfel de dietă. De asemenea cu cei care îi ştiţi că sunt empatici şi miloşi. Degeaba veţi încerca să convingeţi un tip a cărei pasiune e vânătoarea sau pescuitul....Dea asemenea tot din experenţa mea (şi cred că şi voi aţi observat) mult mai receptivi sunt cei cu studii superioare, sau măcar cei care vor sa ştie.

                    2. nu uitaţi să recomandaţi în permanenţă site-uri precum:
                    http://www.petatv.com/veg.html

                    Nu uitaţi: O imagine face cât 100 de cuvinte!

                    Nu au cum să te lase rece astfel de imagini şocante!

                    Eu personal recunosc şi sunt mândră că nu grija pentru sănătatea personală m-a făcut să trec la acest mod de alimentaţie, cât compasiunea faţă de animale şi ... groaza cu care am privit aceste filmuleţe!

                    Mult succes în continuare.
                    Sunteţi cu toţii nişte eroi!

                    Andre & Andreina Boudoux <boudoux@...> wrote:

> [...]

                    Andrei, Andreina, Felix & Puffo

                    Do you Yahoo!?
                    With a free 1 GB, there's more in store with Yahoo! Mail.

                    To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.