Re: [RoVeg] Re: Un alt mod de a te hrani

  • Dan S
    Message 1 of 21 , Dec 10, 2003
      Salut Octavia!

      Da, modul asta de hranire probabil ca ar produce multe
      momente vesele, imaginatia ta m-a dus deja cu gandul
      la razboiul din Irak :o)
      Evident ca te face a fi circumspecta acest fel de
      a te hrani dar poate este ceva adevarat la mijloc.
      Este de cercetat. Si ar fi 100% vegan & low callory
      friendly. ;-) ... sa nu mai vorbesc de E-uri... hehehe
      Jasmuheen are site la www.jasmuheen.com si sper sa-ti

      raspunda la mail cu toate ca e ocupata cu turnee
      mondiale
      in care se intalneste cu alte persoane ce posed
      capacitati asemanatoare ei.

      Zile insorite :o),

      ~Dan

      --- octavia nastase <tavii25@...> wrote:
> [...]
      > :))
      >
      > aham. serios acum> are adresa de mail?
      >
      > Marius Cristian Vasilescu <hypnosinblue@...>
      > wrote:
      > Ce zicea Jasmuheen? Ca nu a mai mancat deloc (parca)
      > 8 ani de zile si ca s-a uitat doar in soare? sau mai
      > manca din cand in cand si hrana fizica?
      >
      > Cel mai bine ar fi ca Jasmuheen sa se duca in Africa
      > si sa-i invete sa se uite in soare pe copiii aia ca
      > sa nu mai moara de foame. Daca face asta, o sa-i
      > acord si eu mai multa atentie.. Deocamdata sunt cam
      > neincrezator.. de fapt asa sunt eu mai prudent.

      New Yahoo! Photos - easier uploading and sharing.
      http://photos.yahoo.com/
    • Dan S
      Message 2 of 21 , Dec 10, 2003

        Message 3 of 21 , Dec 10, 2003

          Message 4 of 21 , Dec 10, 2003

            Message 5 of 21 , Dec 10, 2003

              Message 6 of 21 , Dec 10, 2003
> [...]

                > neincrezator.. de fapt asa sunt eu mai prudent.
                >
                > Pace!

                New Yahoo! Photos - easier uploading and sharing.
              • vitca marina
                Message 7 of 21 , Dec 11, 2003
                  Dan te rog daca vrei sa-mi scrii sa o faci pe adresa de pe www.Emode.com.
                  Nu stiu din ce cauza am consumat deja 74% din casuta de pe yahoo, desi este aproape goala.
                  Acolo ma gasesti pe grupul Romania sau veg*ans.
                  Esti si tu inscris la aceasta pagina?Este gratuita si extrem de interesanta.
                  Numai bine.
                  Marina

                  Dan S <danroline@...> wrote:
> [...]

                  > acord si eu mai multa atentie.. Deocamdata sunt cam
                  > neincrezator.. de fapt asa sunt eu mai prudent.

                  Do you Yahoo!?

                  Message 8 of 21 , Dec 11, 2003
                    Salut.
                    :)Ai avut dreptate .Multumesc pentru sfat. Acum s-a redus la 21%.
                    Numai bine.
                    Marina

                    octavia nastase <tavii25@...> wrote:
                    Salut din nou, Marina,
                    Verifica "trash" si "sent" sa vezi daca nu cumva sunt ele pline. Cred ca asta e motivul. Trebuie sa le golesti.
                    Daca stergi un mail din "inbox" il baga la "trash" si la fel, daca trimiti un mail, si nu deselectezi o casuta , il copiaza la "sent".
                    "sent" si "trash" le gasesti in stanga sub "inbox".
                    Toate cele bune. :)

                    vitca marina <m142541@...> wrote:

                    Stimate prietene
                    Te rog sa nu imi mai trimiti pe yahoo scrisori daca se poate.Nu stiu de ce am deja 71% ocupata casuta desi nu o prea folosesc si nici nu am scrisori multe in ea.
                    Scrie-mi mai bine pe "Emode".
                    Multumesc,
                    Marina

                    Do you Yahoo!?
                    Protect your identity with Yahoo! Mail AddressGuard

                    http://www.vegetarian.ro

                    Do you Yahoo!?

                    Message 9 of 21 , Dec 11, 2003
                      Salut Marina,

                      Acum cred ca ti-ai rezolvat problema cu contul de mail
                      de la Yahoo cu ajutorul Octaviei. Nici nu stiam de
                      emod.com
                      Oricum, dand click pe Folders (deasupra la Inbox) vei
                      vedea exact cum ai spatiul ocupat in contul de mail.

                      ~Dan