Unde se poate mânca?

  • membrudo_gz
    Message 1 of 3 , Jul 31, 2005
      Salut!

      Sunt din Galicia, în Spania, si învat limba româna. Niciodata n-am
      fost în România, dar as dori sa vizit tara într-o zi.
      Unde poate sa mânanca un turist vegetarian în România? Sunt
      restoranti sau locuri unde îti servesc mâncaruri vegetariene?

      Cu stima,

      Suso
    • Marius Cristian Vasilescu
      Message 2 of 3 , Aug 1, 2005
        Salut Suso,

        Sunt impresionat ca inveti limba romana :) In Bucuresti exista un restaurant, dar nu mai este. Am inteles ca la toamna se va deschide unul nou. Am auzit ca exista cateva restaurante prin unele orase, dar nu stiu exact unde.

        Esti norocos daca vii in timpul postului ortodox pt ca atunci se gasesc foarte usor mancaruri vegane la restaurante.

        Marius

        Message 3 of 3 , Aug 3, 2005
          Multumesc, Marius. Oricum, sigur ca o sa ma descurc bine atunci când
          o sa sosesc în România. Am învatat sa gasesc bine mamaliguta (aici
          malaiul se poate gasi la plafari sub numele italian, "polenta") si
          asa ma simt mai aproape de tara lui Traian, asteptand s-o vizit
          prima data într-o zi...

          Suso

          --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Marius Cristian Vasilescu
          <marius@s...> wrote:
> [...]
          >
          > Esti norocos daca vii in timpul postului ortodox pt ca atunci se
          gasesc
          > foarte usor mancaruri vegane la restaurante.

          subject=Unsubscribe>