Re: [SVR-Group] am nevoie de ajutor

  • Dan S
    Message 1 of 2 , Jul 10, 2005
      Salut Cristi, imi pare foarte rau pentru ce a patit
      mama ta. Din pacate nu pot ajunge in perioada asta la
      Bucuresti. Sper din tot sufletul ca mama ta sa se
      recupereze cat mai bine. Tine-ne la curent cum
      evolueaza situatia.
      Dan

      <http://www.svr.ro/oneinchrist/photos/donare_sange.jpg>.
> [...]
      > mail functional
      > pana luni la ora 9 :(
      >
      > Oricum cei care vor si pot sa vina sa-mi spuna si
      > mie la adresa
      > marius@...
      >
      > Thanks!
      >
      > Marius
      >
      > --
      >
      > Marius Cristian
      >
      > Homesite: http://www.oneinchrist.tk
      > *Jesus loves you! *http://maranata.home.ro*
      > S*ocietatea *V*egetarienilor din *R*omânia:
      > http://www.svr.ro
      >
      > Iisus: "Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmeazã Mie

      Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.
      http://auctions.yahoo.com/