doctorat produse agroalimentare ecologice

  • Ionescu Elena Gabriela
    Message 1 of 1 , Oct 24, 2012
      Buna ziua,

      Numele meu este George Atanasoaie,  doctorand la ASE Bucuresti cu specializarea "Politici de marketing in domeniul produselor agroalimentare ecol ogice".

      In vederea finalizarii tezei de doctorat realizez o cercetare cantitativa de marketing despre consumul de produse agroalimentare ecologice din Romania, o tema de o importanta mare pentru sanatatea tuturor celor ce suntem indopati cu chimicale.

      Va solicit, prin acest email, sprijinul dumneavoastra pentru a  posta un indemn pe grupul pe care il moderati spre a completa chestionarul care poate fi accesat online la   https://docs.google.com/ spreadsheet/viewform?formkey= dEJMOTdIYlRFcUp1dkxQdzBhTV9PV1 E6MQ#gid=0

      Cu multumiri,

      Prof. drd. George Atanasoaie
      0748.358.390