Campanie de gradinarit

  • Stefan Dragan
    Message 1 of 1 , Mar 8 8:46 AM
      Salutarii la toata lumea,

      Pentru persoanele dornice sa isi produca singure mancarea (fructe, legume, radacinoase) am lansat o campanie de plantat in Bucuresti si in imprejurimi.

      Prima miscare o facem cativa vecini din cartierul Titan, sambata si duminica 10-11 martie, incepand cu ora 10:00. Mai multe detalii pe pagina evenimentului:  https://www.facebook.com/events/118186388306530/.

      Cine vrea sa vina cu o locatie de plantat sa dea un semn. Am cumparat foarte multe seminte si putem sa le plantam in foarte multe locuri.

      Ștefan Drăgan

      My profiles: Facebook LinkedIn Blog RSS Twitter
      Contact me:
      Skype/Google Talk/ stefan.m.dragan Y! messenger/ stefan_m_dragan
      Meet me:
      Mobile / VFax: +40723060629 / +40317800604