Votati

  • Marius Cristian Vasilescu
    Message 1 of 6 , Jul 1, 2005
      Ca in fiecare an, Peta organizeaza iar competitia pt cel mai sexy vegetarian. Puteti vota aici: http://www.peta.org/feat/sexyveg05/

      Cu aceasta ocazie am aflat ca Natalie Imbruglia este vegetariana!!!! wow! Nu stiu pe cine sa votez acum.. Shania Twain, care e vegana, sau Natalie Imbruglia? :-?

      "Imbruglia made her feature film debut as Special Agent Lorna Campbell in the comedy Johnny English (2003), starring Rowan Atkinson. She is a vegetarian and became engaged to Australian singer/songwriter Daniel Johns, a vegan, in 2003."

      Oricum, cititi lista ca e foarte interesanta. Se pare ca si avril lavigne este.. sper ca nu e doar o chestie d-asta adolescentina ca sa fie si ea cool.

      marius...

      --

      Marius Cristian

      Homesite: http://www.oneinchrist.tk
      Jesus loves you! http://maranata.home.ro
      ocietatea Vegetarienilor din România: http://www.svr.ro

      Iisus: "Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii."
      ~~ Ioan 8:12 ~~

    • r. m. costescu
      Message 2 of 6 , Jul 1, 2005
        ... asa. poate nu ma votati pe *mine* (purtind un
        tricou cu "jos cu peta!")... glumesc? :P

        eu i-am votat pe prince si pe natalie portman. dar
        m-am suparat ca desi il au pe lista pe ghostface
        killah de la wu tang clan, nu-l au pe rza - autorul
        unuia din citatele mele vegetariene preferate ("an ox
        is strong as a mo-fo, and all he eats is grass") si
        *clar* mai sexy decit ghostface, hehe. acum vb serios.
        daca era rza, il votam pe el. grr, inca o dovada cit
        de incompetenta e peta.

        :D

        ruxi

        Message 3 of 6 , Jul 1, 2005
          yep...tot Prince am votat mereu. one funky
          vegetarian...

          Dan.

          http://mail.yahoo.com
        • ruxandra costescu
          Message 4 of 6 , Jul 2, 2005
            YESSS! prince! mie-mi place ca e 100% prince si nimic altceva. :)

            haideti facem si o lista romaneasca. hehe... din pacate, optiunile
            sint cam putine. la barbati cistiga zoltan andras (mai ales ca e
            singurul nominalizat), iar la femei irina loghin (eu o prefer ancai
            turcasiu!). :) (apropos, am auzit ca unii din tipii de la zdob si zdub
            ar fi vegetarieni - stie cineva mai exact??) mai sint altii?... e cam
            trist.

            :)

            ruxandra

            --- In SVR-Group@yahoogroups.com, Dan S <danroline@y...> wrote:
            > yep...tot Prince am votat mereu. one funky
            > vegetarian...
            >
            > Dan.
          • Dan S
            Message 5 of 6 , Jul 2, 2005
              Corect! Pe langa asta Prince e sursa de inspiratie
              pentru multi altii. Chiar aseara a fost pe OTV
              Irina Loghin si a vorbit despre faptul ca este
              vegetariana. L-a mentionat de multe ori pe
              Doru Laza (nu stiam de el) care e medic, vegetarian
              convins si are un centru medical naturist 100% si
              care e foarte bine cotat. Mai multe detalii am gasit
              la
              http://www.fundatiaedenbreaza.ro/

              Dan

              http://mail.yahoo.com
            • ruxandra costescu
              Message 6 of 6 , Jul 2, 2005
                :(( irina loghin e senator din partea prm-ului?? :(( bravo. atunci pe
                ea o votez cea mai sexy xenofob-nationalista. :D

                in alta ordine de idei fundatia asta eden e legata de adventistii de
                ziua a saptea - care intr-adevar sint de multe ori vegetarieni...

                ... bai, da' vegetarieni "independenti" nu exista? :P