Intrebari importante

  • Bradut
    Message 1 of 1 , Nov 10, 2011
      Intru odata in magazinul naturist Myryam din cartierul Manastur din Cluj si o tanara doctorita care e vanzatoare a avut urmatoarea discutie cu mine,intrand in vorba despre vegetarianism:
      ea a fost vegetariana 15 ani si sa lasat.Motivul :"lipsa de fier"..am incercat sa i explic ca nu vergetarianismul este cauza lipsei ,si omnivorii fac lipsa de fier dar ea avand vaste cunostinte de chimie a zis:"fierul din vegetale nu contine valenta plus 2 doar plus 3 si asta din urma nu se absoarbe bine"..
      alta faza azi:"vegetalele nu contin proteine de inalta calitate cu cei 10 aminoacizi de baza,nici soia si ma indoiesc de spirulina"..eu:"si vegani care fac culturism si powerlifting.?"..nu prea a crezut darr a zis ca ei poate ori sunt anemici ori nu demult au devenit vegani ori stiu cateva metode de a amesteca plantele pentru a obtine acele proteine.Ea e impotriva veganismului deoarece a spus ca ovo lacto poti face muschi,si acolo sunt proteine de calitate.
      Dubios:oare nu e platita de ceva corporatie omnivora care cunoaste activitatile mele sau ma rog...nu din cauza mea ci pur si simplu sa descurajeze..?
      Personal nu inteleg cum poate cineva sa se lese de vegetarianism dupa 15 ani de vegetarianism..e obtinunea ei..i am recomandat cartea Studiul China.nu stie de ea..
      dar vreau sa stiu care e faza cu valenta plus 2 si plus 3 sa scriu un articol forte de lamurire.

      Alta intrebare:cum se poate trata alergia la soia a mamei mele..?Daca consuma pana si deliciosul unt de soia ce il prepar ..ii vine greata se simte rau..Si eu zilnic mananc soia.

      Si inca o intrebare:as dori sa fac frisca vegana din lapte de soia sau orez .Am incercat dar nu pot nu mi a iesit cu amidon de porumb.Nu am blender nici nu imi trebuie,asa ca sa imi sugerati ceva care se obtine cu batatorul manual.

      Multumesc dinainte pentru ori ce ajutor.