Salutare

  • vijnanamayakosha
    Message 1 of 7 , Jul 16, 2011
      Sunt nou pe grup ; sunt vegetarian de mai mult timp ,dar abia acum am descoperit grupul.
      Ma uitam asa si am observat ca ,din pacate, grupul nu este atat de activ pe cat ma asteptam. Ma asteptam sa gasesc o groaza de propuneri pentru tot soiul de activitati..
      In fine , nu m-am uitat sa vad cati membrii are grupul dar banuiesc ca nu f multi , drept pe care ma gandesc de ce nu s-ar face cateva intalniri pentru cunoastere , discutii ,dezbateri.
      Sunt foarte sigur ca promovarea vegetarianismului in Romania este f slaba si nu vad de ce , ca oameni ar fi.
      Imi vin in minte o groaza de campanii care se adreaseaza oamenilor obisnuiti.
      Protestele dupa parerea mea sunt degeaba in mare parte , toate asociatiile care lupta pt drepturile animalelor nu beneficiaza de ajutor din partea autoritatilor.O fac pe puterile lor.
      Vreaua zic ca oamenii in general creeaza situatii ,nu situatiile creeaza oamenii.Degeaba te lupti sa schimbi ceva atata timp cat restul nu sunt constienti de necesitatea si normalitatea acelui lucru. Si aici cred ca trebuie sa se lucreze mult.
      As mai fi vrut sa zic cate ceva , dar astept un feedback.
    • Stefan Dragan
      Message 2 of 7 , Jul 16, 2011
        Pentru socializare incearca http://romaniaraw.freeforums.org. E mai multa agitatie acolo.

        Legat de intalniri, a fost una chiar aziĀ http://romaniaraw.freeforums.org/viewtopic.php?f=15&t=1188&sid=8a1dacf0d95bbf34668cf9d038781ee3. Din pacate nu am putut sa merg. Eu am mai fost la 2 potluck-uri si m-am simtit foarte bine. Mancarea este foarte delicioasa.

        Daca ai idee de campanii, evenimente, intalniri poti sa le prezinti pe grup. Daca e cineva interesat iti va raspunde. Eu in principiu sunt.
      • Bradut Ufo
        Message 3 of 7 , Jul 17, 2011

          tot ce ai scris aici este 100% adevarat.Cu o lipsa de activitate ma confrunt si eu.Demult am propus infiintarea unor filiale judetene.Mai activez pe facebook pe un grup.Eu sunt din Cluj.

          Nume real patrick brad,la fel si pe fb.

          Message 4 of 7 , Jul 17, 2011
            salut. daca te intereseaza sa te implici in ceea ce face societatea vegetarienilor, lista asta de yahoo e exclusiv pentru discutii generale (care citeodata apar, au fost thread-uri destul de lungi si chiar infocate uneori :) ) - insa organizarea de evenimente, impartire de fluturasi etc. se petrece in real life, nu pe internet.
            faptul ca lista asta nu e foarte activa la un moment dat nu inseamna ca nu se organizeaza chestii.
            se fac si intilniri, care sint anuntate... nu vine multa lume, dar *sint* oameni implicati. intotdeauna e ceva de facut... in orice caz, noi promovam vegetarianismul in masura posibilitatilor si resurselor noastre, inclusiv in ce priveste voluntarii care chiar participa, iau initiative si fac treaba.
            pe site poti gasi si informatii si descrieri despre actiuni si initiative trecute de-ale svr-ului, o lista cu membri activi/voluntari si treburile de care se ocupa ei...
            e foarte misto daca ai multe idei! esti binevenit sa organizezi actiuni in afara svr-ului sau scrie pe info@... in caz ca vrei sa incepi sa te implici in grup. noi asteptam propunerile si implicarea!
            cele bune
            ruxi

            Message 5 of 7 , Jul 18, 2011
              Salut! Da, poate nu este asa de promovat vegetarianismul, dar cu toate acestea, se misca lucrurile si in sensul asta, oamenii devin din ce in ce mai constienti. Iar in legatura cu activitatile, poate faci o munca de cercetare, sa descoperi ce vegetarieni sunt in orasul tau si sa va intalniti, sa faceti activitati impreuna, inclusiv promovare, de ce nu...Apropo, in ce oras locuiesti?

              Message 6 of 7 , Jul 18, 2011
                Ma refeream la promovare mai mult in sensul unor campanii de informare.
                M-am tot confruntat cu reactii ,de multe ori din partea prietenilor, de genul.. aa esti vegetarian , dar ce mananci cum traiesti ,de unde iti iei vitaminele , e aiurea sa nu mananci carne , eu daca nu mananc o zi nu simt ca traiesc , sau asa am fost crescut , sau clasicul animalele sunt facute pentru a fi mancate. Un vegetarian e un fel de fiinta ciudata in viziunea multora.
                E foarte interesant cum oamenii sunt manipulati de tot ceea ce vad si aud(in special la televizor). Felul in care toti medicii si nutritionistii sunt pro carne. Ma rog poate nu trebuie sa ma leg de asta , e o chestiune politica mai degraba.
                Dar in fine ,pentru mine toata lipsa asta de intelegere este un refuz de evolutie. Si stiu la ce ma refer cand spun asta ; nu inseaman ca evoluam doar prin tehnologie.
                Odata inteles mecanismult de a fi vegetarian nu mai este mult petru a-l si accepta. Si spun mecanism pentru ca ma refer la un sistem mai complex decat acela al unei simple diete. a fii vegetarian in adevaratul sens ,inseamana sa fii constient sa fii intelegator sa deschis sa fii eco (eco nu inseamna sa mananci animale crescute "eco").
                Si da , stiu asta ai spune mai degraba ca e o gandire idealista , nu neaparat. Punctual se pot face multe. Trebuie gasita metoda.
                Pentru asta insa e nevoie de oameni.
                si sunt din Bucuresti..
              • Stefan Dragan
                Message 7 of 7 , Jul 19, 2011

                  Just ignore them. Ca vegetarian (o sa) ai suficiente proprii de rezolvat: ce mananci, de unde cumperi, cu ce persoane socializezi (care sa iti impartaseasca interesele) si unde sa le gasesti. Lucrurile se complica si mai mult daca ai copii.

                  Nu incerca sa scoti idei din capul altora. Vei fi respins si toata lumea va avea de suferit.

                  Daca vrei sa promovezi vegetarianismul fa-o acolo unde terenul este deja pregatit: minti deschise, preocupare pt sanatatea proprie si a altora, capacitatea de a recunoaste propriile greseli.