Re: [SVR-Group] Rugaminte chestionar vegetarieni

  • Bradut Ufo
    Message 1 of 5 , Apr 18, 2011
      Am complectat.M am exprimat pentru drepturile animalelor si sper ca am complectat bine incadrajele in acest sens daca sunt nelamuriri cotactati ma.

      patrick.

      Message 2 of 5 , Apr 18, 2011
        Va multumesc mult.
        Din pacate nu pot verifica raspunsurile, dupa cum am spus, chestionarele sunt anonime, dar sunt sigura ca totul este ok.

        O zi frumoasa,
        Raluca Gogu

        În data de 18 aprilie 2011, 12:40, Bradut Ufo <ufobradut@...> a scris:

        --
        Raluca Mihaela Gogu

        raluca.mihaela.gogu@...
        raluca_mihaela_gogu@...
        0722593405

      • Liviuscrisu
        Message 3 of 5 , Apr 18, 2011
          am completat. totusi, unele intrebari nu -mi plac, pt ca nu ai gasit o formulare mai adecvata. adica sunt confuze.

          Liviu

[...]

        • Itineant Mihaela Olivera
          Message 4 of 5 , Apr 18, 2011
            Da, eu am notat intrebarea 21, nu am fost sigura daca raspunsul a coincis cu ce am vrut sa bifez ca idee.

            Campanie antispam

            1. Folositi campul "Bcc" in loc de "To" sau "Cc";
            2. Daca trimiteti mai departe acest mesaj, stergeti din email datele expeditorului.
            3.Voi continua aceasta campanie pana cand voi primi emailuri numai cu un singur expeditor si fara o lista interminabila de adrese.

               Multumesc tuturor care deja fac aceasta si celor care vor face aceasta!