RE: [SVR-Group] Cine poate da sfaturi pt un lobby reusit in Parlament?

  • Stefan Dragan
    Message 1 of 13 , Mar 2 1:53 PM
      Este posibil sa fi pierdut din vedere ceva. Dar hai sa analizam intai argumentele tale.

      - Cainele fara hrana devine agresiv deci trebuie hranit in continuare

      o Daca hranim in continuare cainii acestia se vor inmulti in continuare exponential pana cand sursa lor de hrana (care ramane cantitativ constanta) devine insuficienta => cei care nu vor mai avea acces la hrana suficienta vor deveni agresivi, singura diferenta este ca acum vor fi cel putin dublu ca numar => hranirea cainilor in continuare nu face decat sa agraveze situatia

      o Privind altfel, a hrani cainii de frica lor este echivalent cu a plati taxa de protectie sau a onora cererile teroristilor. In toate cele trei cazuri cu cat dai mai mult cu atat trebui, peste o vreme, sa dai si mai mult. Asta pana cand nu mai ai de unde da.

      - Moartea unui caine prin eutanasie este mai etica decat prin infometare

      o Ai abstractizat, ai luat in considerare 1 caine ipotetic si o eutanasie care nu implica costuri. Dar hai sa ne legam de cainii reali care nu sunt unul ci sunt cu miile (aprox 50000, vezi articolul asta <http://www.orasulanimalelor.ro/calcul-sterilizare-vs-eutanasie-si-un-articol-evz/> ) si de eutanasii reale care ne costa milioane de euro. Deci avem 50000 de caini de eutansiat si un cost de 62 de euro/eutanasie. Chiar daca reusesti sa eutansiezi toti cainii vagabonzi mai devreme sau mai tarziu vor fi in inlocuiti de altii fie din alte zone/orase fie aruncati din casele oamenilor. Acestia se vor inmulti exponentiali pentru ca vor avea mancare la discretie pana cand vor reface populatia lipsa. Deci din nou oameni sfasiati, bani aruncati pe fereastra si, desigur, animale omorate, in mod uman, dar in orice caz omorate. Deci avem de ales intre 50000 de caini morti prin infometare si un numar nesfarsit de caini ucisi prin injectie letala. Deci daca ii eutanisiem mor mai multi caini.

      o Ai uitat sa precizezi cine este implicat in moartea cainelui. Moartea prin infometare este ceva foarte natural pentru un animal (a se vedea mai ales cele care traiesc in zone desertice). Da, trista, dar naturala (adica cauzata de natura). In schimb eutanasia este realizata de catre om deci in cazul eutanasiei se nasc intrebari de natura etica, morala. Este o moarte artificiala. Cum scrie mai jos: “Eutanasierea este cea mai blanda forma de a omori un animal”. A nu mai arunca mancare pe strada in schimb nu e o crima. Eu o numesc bun-simt.

      Daca e sa ma gandesc bine am pierdut 1 lucru din vedere: aruncarea de hrana pe strada duce pe langa inmultirea cainilor vagabonzi si a sobolanilor si a gandacilor. And we love them also... very much J

      Nu va imaginati ca exista o solutie definitiva prin sterilizare sau eutanasie. Chiar daca se gasesc bani pentru a actiona asupra intregii populatii de caini vagabonzi (desi ma indoiesc) pentru a mentine o specie canina ai nevoie de exemplare nesterilizate. Este suficient sa ajunga pe strada cateva exemplare care se pot reproduce. Daca ele pot gasi prin gunoaie mancare atunci vor impanzi iar Bucurestiul si toata tara. Deci se ajunge iar la aceiasi problema: mancarea. And my conclusion (again): No food no stray dogs.

      Am vazut Earthlings. E trist ce se intampla cu animalele, dar daca te uiti la problemele oamenilor din jurul nostru ai sa vezi ca de fapt sunt probleme mult mai grave pe lume:

      - http://wiki.answers.com/Q/How_many_people_starve_to_death_each_year_worldwide

      - http://www.libertatea.ro/stire/in-africa-se-moare-de-foame-iar-in-romania-se-arunca-mancarea-262608.html

      Ma gandesc… ce fel de lume e asta in care se gasesc bani pentru a oferi o moarte decenta unui caine, dar pentru copiii abandonati sau defavorizati nu sunt bani ca sa li se ofere o sansa la o viata decenta? Nu vorbesc de copii handicapati care nu pot sa isi poarte de grija sau de unii bolnavi care au nevoie de tratament peste tratament. Vorbesc de copii perfect sanatosi … care nu latra si musca. Daca i-am hrani, imbraca si educa cu banii dati pe cainii vagabonzi poate nu ar ajunge sa cerseasca si sa fure ci in schimb are aduce o contributie oamenilor printre care traiesc.

      P.S. It’s kind of funny. Viata de caine vagabond: dormit toata ziua, mancare la nas, nici o responsabilitate, latrat si muscat oamenii in voie, iar cand viata devine grea eutanasie. Lux! Nu e de mirare ca au unii oamenii ceva cu cainii vagabonzi J

      From: Stefan Dragan <ph0enix1810@...>
      To: SVR-Group@yahoogroups.com
      Date: Wednesday, 2 March, 2011, 13:23

      Hello,

      Am citit articolul si toate cele 9 metode de rezolvare a problemei canilor
      vagabonzi presupun bani scosi din buzunarele contribuabililor. Pentru mine
      este inacceptabil din moment ce exista o metoda care nu costa bani: invatam
      de la natura.

      In natura populatia unei specii este limitata de mai multi factori:
      cantitatea de hrana, pradatori, boli, etc. Cel mai simplu factor pe care
      omul poate sa il influenteze este hrana. Daca intr-o anumita zona nu ii
      hranim in max 1 saptamana cainii fie vor muri cu totii fie vor migra in alta
      zona unde au hrana. It's simple just like that.

      Deci ce este de facut:

      - sa nu mai aruncam mancare sau resturi menajere in spatii
      neamenajate in care cainii vagabonzi au acces

      o persoanele care fac asta sa fie amendate (daca nu ma insel exista deja
      legi in acest sens)

      - sa nu mai hranim intentionat cainii vagabonzi

      o persoanele care lasa hrana pentru caini fara stapan (care nu au o zgarda
      care sa indice proprietarul) sa fie amendate

      Personal sunt de acord cu persoanele care hranesc caini ai strazii, dar care
      le-a pus o zgarda care indica care este persoana responsabila pentru
      actiunile acelor caini.

      Toate treaba asta NU necesita fonduri. Bani pentru a plati pe cei care
      urmaresc cainii fara stapan cu scopul de a vedea de unde se hranesc vor veni
      chiar din amenzi.

      Cum ar functiona? Presupunand ca un caine trebuie sa se hraneasca in fiecare
      zi se ia un caine la intamplare (preferabil unul dintr-o zona cu multi
      caini) si este urmarit pana cand se da de sursa de hrana. Acolo se determina
      cine este responsabil pentru prezenta resturilor de hrana si se aplica o
      amenda generoasa.

      Metoda pe care o propun pe cat de simpla pe atat de rapida si eficienta.
      Dpdv financiar cu cheltuieli zero. Etica 100%: oamenii se supun legilor
      oamenilor, cainii se supun legilor naturii.

      Best regards,

      Ştefan Drăgan

      My profiles: <https://www.facebook.com/stefan.m.dragan> Description:
      Contact me: Description: Description: Skype/Description: Description: Google
      Talk/ stefan.m.dragan Description: Description: Y! messenger/
      stefan_m_dragan

      Mobile / VFax: <http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=12 <http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=12&d=TEL:%2B40317800604> &d=TEL:%2B40317800604>
      +40723060629 / <http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=12 <http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=12&d=TEL:%2B40317800604> &d=TEL:%2B40317800604>
      +40317800604

      Message 2 of 13 , Mar 3 12:38 AM
        da patrick ..perfect descrisa situatia...dati idei cum mai putem ajuta destinul
        nefericitilor nostri prieteni

        ________________________________
        Message 3 of 13 , Mar 3 4:43 AM
          Am urmatoarele idei:
          -mobilizarea in forta a tuturor iubitorilor de animale sa iasa in strada la protest,pentru a constientiza conducerea cu privire la importanta sterilizarii.
          -infiintarea de urgenta a noilor adaposturi,unde sa fie cazati cainii sterilizati.
          -infiintarea de urgenta a politiei animalelor in TOATE judetele.(in Cluj nu exista asa ceva)
          -campanii de proportii care sterilizeaza si face vasectomii gratiut.Asta din urma:sa facut la cluj cu putine rezultate dar trebuie continuat.Se poate colabora si cu strainatatea.

          patrick.

> [...]

          >Contact me: Description: Description: Skype/Description: Description: Google
          >Talk/ stefan.m.dragan Description: Description: Y! messenger/

        • Bradut Ufo
          Message 4 of 13 , Mar 3 4:46 AM
            Monica Davidescu transmite:

            Raspunzand unei comenzi politice, Comisia pentru Administratie Publica din cadrul Camerei Deputatilor a VOTAT pentru:

            -    UCIDEREA cainilor comunitari

            -    Eliminarea oricarei posibilitati ca ONGurile sa monitorizeze actiunile hingherilor

            -    eliminarea posibilitatii ca ONG-urile sa concesioneze activitatea de gestionare a cainilor fara perinti adoptivi

            -    ingreunarea si sabotarea adoptiilor cainilor fara parinti adoptivi

            -    multe alte schimbari berante, nedemocratice, neconstitutionale

            DE FAPT, COMISIA DE ADMINISTRATIE PUBLICA a VOTAT pentru EXECUTIA SUMARA a SOCIETATII CIVILE, ARGUMENTULUI, PRACTICILOR DEMOCRATICE, si BUNULUI SIMT.

            Luni, Camera Deputatilor va decide daca acest proiect este adoptat.

            Luni, 7 martie, ora 15:00

            M I T I N G U L

            ULTIMEI SANSE

            Vino sa protestezi impotriva UCIDERII

            doar in scopul de a finanta lacomia unor primari si de a alimenta bugetele unor grupuri de interese, sfidarii si umilirii societatii civile, nepasarii fata de oameni si animale

            - Parcul Izvor, in fata Camerei Deputatilor -

            cu banere, afise, postere, fluiere, banderole negre

            Se vor imparti COLI A4 pe care sa va scrieti mesajul vostru pentru deputati

            Organizatori:

            societatea civila si

            toti cei ce respecta dreptul la viata si opteaza pentru gestionarea civilizata si reala a cainilor comunitari

            Daca NU MAI VREI

            … ca Istoria sa se repete

            … ca sute de mii de animale sa fie ucise timp de zeci de ani

            …ca banii tai sa fie folositi pentru a UCIDE

            …ca interesele oneroase ale politicienilor sa fie impuse arbitrar

            si DACA NU MAI VREI CAINI PE STRAZI

            Vino sa protestezi

            impotriva CINISMULUI SI IPOCRIZIEI UNOR politicieni ca Sulfina Barbu sau Elena Udrea

            impotriva UCIDERII CU SCOPUL DE A FINANTA LACOMIA PRIMARILOR SI DE A ALIMENTA BUGETELE de Partid

            impotriva SFIDARII SI UMILIRII SOCIETATII CIVILE

            impotriva NEPASARII FATA DE OAMENI SI ANIMALE

            ACUM SAU NICIODATA ALATURATI-VA MITINGULUI

            CARE PLEDEAZA PENTRU VIATA

            Veniti sa le dovedim ca nu suntem o masa de manevra amorfa

            si ca ne-am saturat sa fim umiliti in propria tara

            Message 5 of 13 , Mar 3 6:59 AM
              -vad ca nu intelegi ca un caine infometat nu e agresiv ci :vaneaza ca sa supravietiuieasca.E agresiv insasi faptul ca vaneaza,dar nu o sa vaneze oameni.Dar nu de aceea musca si ataca pentru ca ii este foame,DOVADA:un caine infometat este slab,e sleit de puteri nu isi consuma energia in plus sa mai si atace.Preocuparea lui de baza este sa:gasesca hrana.Se vede ca nu ai avut tangenta cu caini si nu esti documentat cu privire la comportamentul lor.
              -am spus ca sunt agresivi din motivele pe care le am insirat deja.-ai amitit de Earthlings si cum ca problemele oamenilor sunt mai grave:nu avem dreptul sa ierarhizam viata si problemele,exista ordine de:urgenta.Legea tarii societatea carnivora ne da voie sa ierarhizam viata .Iar eu:urasc legea,societatea.
              -vesnicul disptret fata de animale:copii vs caini..jalnic,rusinos,tipic comunist ..adica:SUNT NISTE OAMENI AI STRAZII CARE LOCUIESC IN GUNOAIE SI TOARNA LA COPII UNUL DUPA ALTUL COPII CARE:CAND CRESC FURA,JEFUIESC,VIOLEAZA-HAI SA II EUTANASIEM SI PE EI..!OK?Metoda rezolvarii problemei:este sterilizarea cainilor strazii si impartirea de prezervative familiilor sarace care se inmultesc.Nu am zis sa ramana pe strada.Trebuiesc adaposturi.Eu nu vreau sa votez cu Hitler..
              -EUTANASIE?HAHAHA!DACA BATA SAU RANGA ,OTRAVA ,SUGRUMAREA ESTE MOARTE ETICA ATUNCI..eutanasiati..
              -AMENDAREA OAMENILOR CARE HRANESC CAINII:DAR AMENDAREA OAMENILOR CARE hranesc cersetorii?
              Cata nedreptate..ma intreb:ce frustrari poate avea un om atat de pornit impotriva cainilor si nu impotriva oamenilor care ii lasa pe strada.

              -Deci faci parte din vegetarienii despre care am si scris articol pe svr..inteleg nu trebuie sa imi explici..daca vrei moartea cainilor:ii poti si manca ,sunt bucatari chinezi care prepara delicatese din caine..poti purta si piele de caine..de ce nu..?Vorbesc serios nu fac misto in sensul ca poti face asta ar fi:consecvent.Poti hrani si copii cu caini..daca odata tot ii vrei morti..

              -"LUX" viata unui maidanez...sunt socat!Bun:mancare,dormit,latrat si..viata mereu in pericol eu nu ii invidiez..sa mananc din gunoi,sa fiu haituit..APROPO:partidul comunist chinez considera cainii animale"simbol burgheze"si pentru ca nu munceau in fabrici ca tot narodul erau exterminati in masa si era interzis sa ai caine...tare seamna acel comentariu cu ideologiile comuniste de genul:"munceste,mananca,toarna copii sa umplii tara"..scarbos..

              -sobolani,gandaci..omule tu stii ce vorbesti?Cainii:omoara sobolani,sa ii manance.nu doresc moartea sobolanilor dar e un echilibru ecologic aici.Si nu am vazut de mai mult de zece ani de cand vad hraniri de caini ai strazii sa vina vreun sobolan sa mearga sa manance de la caine sau resturi,si daca mananca niste resturi nu va fi mai fertil sobolanul ,iar goange..iarna..? poate vara..dar nu am vazut doar de camp...

              Si sa il vad eu pe turnatorul/rea securist/ta care ma toarna ca dau o bucata de mamaliga la un biet caine flamand..sa il vad in fata pe fascist sa il trantesc de toti peretii!
              Si am o rugaminte:LASA MA in pace cu ideile tale umanocetriste,nu avem aceeasi parere,tu o tii pe a ta,nu vreau sa se repete scandalul de acum un an.Tin sa spun ca acum ma stapanesc sa nu vorbesc urat dar cu efectul secundar ca nu mi se abroba comentariul la alte dati nu voi mai avea control ca sunt satul de specisism..asa ce mai sunt un Vadim vegan...Am scris cu majuscule mai mici cei drept sa scot in evidenta ce am de spus nu ca sa strig.

              patrick.

              Message 6 of 13 , Mar 4 5:52 AM
                Buna Stefan,

                1. Eu nu am spus niciodata "Cainele fara hrana devine agresiv deci trebuie hranit in continuare". Eu am spus doar ca solutia propusa de tine (omorarea cainilor prin infometare)ar duce la si mai multe accidente nefericite ...  in plus solutia ar fi foarte greu de pus in practica pentru ca  e greu sa determini marea masa a populatiei sa actioneze asa cum te gandesti tu ....  mie singura solutie la momentul actual mi se pare eutanasia + luarea in evidenta a tuturor animalelor cu stapan sau fara + amenzi dure pentru abandonul animalelor
                + asumarea responsabilitatii de catre persoanele care adopta/iau in grija animale. ( asta inseamna ca daca acel caine musca pe cineva, persoana raspunde penal)

                2. legat de etica si costurile eutanasierii....

                Nu costa 60 de euro sa eutanasiezi un caine ... alea sunt costuri manarite de catre cei care profita financiar de pe urma acestei activitati ( primarii si o gramada de ONG-uri "iubitoare" de animale).

                Iar intretinerea unui caine in adaposturi costa cam 300 lei / luna ...

                Stefan: " Ai uitat sa precizezi cine este implicat in moartea cainelui. Moartea prin infometare este ceva foarte natural pentru un animal (a se vedea mai ales cele care traiesc in zone desertice). Da, trista, dar naturala (adica cauzata de natura). In schimb eutanasia este realizata de catre om deci in cazul eutanasiei se nasc intrebari de natura etica, morala. Este o moarte artificiala. Cum scrie mai jos: “Eutanasierea este cea mai blanda forma de a omori un animal”. A nu mai arunca mancare pe strada in schimb nu e o crima. Eu o numesc bun-simt."
                 Daca tu poti privi linistit si cu constiinta impacata cum se stinge un animal de foame, atunci eu nu cred ca iubesti animalele ... apropo era o expresie: "Si caii se impusca, nu-i asa" care arata ca esti dator sa curmi suferinta unui animal si sa nu ramai indiferent chiar daca nu esti direct raspunzator pentru situatia lui.... Apropo cum ti se pare solutia incercata de turci pe la 1910: In 1910, Sultanul a ordonat ca toti cainii din Constantinopol (Istanbul) sa fie prinsi si exilati pe o mica insula pustie din apropiere: Oxia. Fara hrana, fara apa, bietele animale s-au mancat intre ele si, timp de doua saptamani, locuitorii Istanbulului si strainii aflati acolo au putut auzi urletele inimaginabile ale animalelor in agonie. Este etica sau nu?

                Stefan: "Ma gandesc… ce fel de lume e asta in care se gasesc bani pentru a oferi o moarte decenta unui caine, dar pentru copiii abandonati sau defavorizati nu sunt bani ca sa li se ofere o sansa la o viata decenta? "

                 - e intr-o masura adevarat ce spui tu ...insa momentan se cheltuiesc sume uriase cu intretinerea acestor caini.... deci eutanasia mi se pare calea de mijloc: nu iei de la gura copiilor ca sa hranesti cainii dar incerci sa le curmi existenta intr-un mod cat mai putin crud ....  Iar daca eutanasierea va fi insotita de legi dure pentru cei care abandoneaza animale pe strada, si de luarea in evidenta a tuturor animalelor cu stapan atunci probabil ca
                fenomenul cainilor fara stapan va fi eradicat... asa cum este in majoritatea statelor civilizate din lume.

                Message 7 of 13 , Mar 4 10:01 AM
                  Madalina:
                  Ai uitat un amanunt:eutanasia costa cat costa dar:o ranga nu costa nimic..asa ca:nimeni nu va eutansia ci va folosi bata pentru asta,ori otrava care e mult mai ieftina.
                  Dar si oamenii s au suprainmultit si mai tare decat cainii.Ei:polueaza ,distrug planeta cu suprapoularea in timp ce miile de caini sunt nimicuri pe langa explozia inmultirii omului..asa ca?Rarim si din oameni..binenteles etic:eutanasiem,,sau gazam?..deci.."heil Hitler!"...defapt asta vor mai marii lumii:codex alimentarius,initium..vad ca exemplul rau se prinde ca ciuma..
                  Ce ne facem cu animalele din ferme?Go vegan save planet..sunt foarte multe:le eutanasiem..
                  Ei bine NU:daca faci o plimbare in jurul clujului vezi cat iti permit ochii sa vezi:dealuri,dealuri si dealuri ..doar cu iarba.Cu aceste dealuri s ar rezolva problema foametei de pe glob-evident nu numai cu aceste dealuri de langa cluj-anume:25% ingradit ca rezervatie pt.animale-vezi:animal no kill sanctuary din tarile mai civilizate-,vasectomie la cei de sex masculin sa nu se inmulteasca-lasati fertili cativa care sa aibe grija sa nu se stinga specia si:eliberati in rezervatie.restul 75 % din uriasul teritoriu:acoperit cu:livezi si plantatii pt hrana.
                  Acelasi lucru trebuie facut si cu cainii si asta din urma fata de cele descrise sus este posibil:exista bani,exista teren deci:rezervatie.
                  Iarasi"iei de la copii sa dai la caini"...ma da Isus cand a zis asta la femeia cananeanca nu sa referit la caini ci la pagani..dar dispretuia animalele ca halea si el carne si..a facut afirmatii de zoocalomie.Acum a ramas ca o molima nationala-poate si globala aceasta afirmatie...sa nu o numesc cunva ca nu mi se aproba comentariul...DE CAND copii mor de foame din cauza cainilor...????Ma mir cum nu am primit rabie fara sa fiu muscat de caine cand aud asemenea nedreptati...Stii de ce :mor copii de foame?iti explic:din cauza CAPITALISMULUI a mancailor gazdoci care se umplu de bani si conduc lumea si iau de la gura copiilor si:platesc pe ARME!Stii cunva actiune hrana nu bombe?Intra pe google la:federatia anarhista sa vezi aceasta actiune si de ce este facuta.
                  Cand vom inceta de a ierarhiza viata?RUSINE!Pentru toti care au tupeul sa ierarhizeze viata si:pe langa asta sunt si vegani/vegetarieni din motive etice!
                  Si inca ceva:sa nu ma iei cu fascisme cum ca:"copilul e mai important sau omul decat cainele "ca atunci ..stii tu promisiunea de ieri:nu vreau sa trec la vorbe urate nu acesta este scopul grupului.TOATE fiintele sunt la fel de importante care apartin planetei .Eu am avut caini ca membrii de familie adoptati si ii iubeam si ii iubesc la fel de mult ca pe ori care membru de familie uman si acum cand au decedat si sufletul lor a parasit lumea asta ii iubesc!Asa ca un pic de respect pentru morti ca..fac urat!