sa ajutam batranica cu 70 de animale ce mor de foame

  • IUSUT RUXANDRA
    Message 1 of 2 , Feb 22, 2011

      Doamna Florenta, batranica cu 55 de caini si 15 pisici

       Florenta Gremaste, bucuresteanca de fel, odinioara femeie respectata si cu stare, isi traieste o batranete cumplita in satul Budesti. Nu mai are familie, si cu economiile a ajuns la fundul sacului. A vandut doua apartamente din Bucuresti pentru a cumpara casa, si acum a ajuns sa ceara bani de paine, sa fie hulita de tiganii din sat si uitata de oameni.

      Tot tiganii i-au inmultit cainii din curte in fiecare an, aruncandu-i puii  cu sacul peste gard. Asa a ajuns biata femeie cu atatea animale in curte si in casa, dar sunt ingrijiti si numai 6 au ramas nesterilizati.

      Doamna respectata de odinioara se hraneste acum din ultimul sac de cartofi( unica sursa de alimentatie de 3 luni incoace), iar pentru animale nu mai are nimic de 4 zile, ii e teama sa mai iasa din casa ca sa nu ii vada infometati.  Urletele de foame ale iubitilor ei caini nu ii dau pace zi si noapte.

      Florenta are acum 61 de ani. Si-a dedicat toata viata animalelor, a salvat si a ingrijit cele mai nevoiase animale de pe strada. Singura a razbit in toti acesti ani, a trecut peste ierni geroase, a hranit si a crescut 70 de sufletele, dar a ajuns la capatul puterilor, este bolnava, si are nevoie de medicamente si de hrana pentru animale.

      Ne-a povestiti cum iesea in curte si zilnic si vorbea cu fiecare “copilas” sau datea obrazul la pupat, ca sa ii bucure. Acum nu mai iese de teama sa ii vada flamanzi.

      Povestea doamnei Florenta e un caz eroic, controversat si disperat in acelasi timp. Atatea critici a inghitit de la fel de fel de asociatii, atatea poze si promisiuni in curtea ei,  atatea fonduri transmise care nu au ajuns la ea niciodata, incat nu mai are incredere in nimeni din “cei mari”. Are toata nadejdea  in tineri voluntari care sa o ajute cu adevarat, cu hrana pentru animale, cu curatenia si organizarea in curte.

       Cativa dintre catei au nevoie de ingrijiri medicale, si urgenta este un mascul de 6 luni care a fost azvarlit la ea in curte cu fractura deschisa, si acum isi mananca singur din picior.

      Fiind odinioara functionara in banca, are cont  de credit deschis( si multe datorii), pentru cei ce pot ajuta financiar, orice gest conteaza:

      Florenta Gremaste- Banca Transilvania RO 83-BTRL 04701201-M72800XX

      Adresa si telefonul  doamnei Florenta : Str General Gheorghe Manu, nr 13, localitatea  Budesti, judet Calarasi( 30 km de Bucuresti). Tel:  024 252 86 05

    • Bradut Ufo
      Message 2 of 2 , Feb 23, 2011
        Am vazut acest caz si pe facebook.Dar eu recomand:sa o cautati pe facebook pe Mira Iordanescu,pe Cami Super si -nu sunt sigur daca ele nu stiu de caz dar trebuie incercat-si trimis si lor.
        Eu nu am cu ce sa o ajut,doar cu recomandari la altii care ar putea.
        Dar cu d nu Mircea Serbanoiu ati vorbit?

        eu atat pot face ,si ma ingrozesc de cele auzite,si mai ales cand vad atatia mahari care nu au ce face cu banii si ..altii mor de foame..infiorator si tipic omenesc.

        pS :daca dati de Cami Super sa nu ziceti ca eu am recomandat o pentru ca ma uraste ca sunt feminist si barbat si ma dat afara din aceasta cauza de pe grupul ei vegan secret.Ea este vegana -partea buna -si actioneaza pentru animale.

        cele bune,patrick.