rugaminte: l-ati vazut pe azo? portocaliu-roscat cu alb, talie mica

  • IUSUT RUXANDRA
    Message 1 of 1 , Jan 4, 2011
      Buna ziua,

      La multi ani si toate cele bune in Noul An !

      Va rog frumos sa ma ajutati, mi-am pierdut catelul, era f ingrijit si iubit, iar

      acum, de 15 zile este singur pe strazi, in Bucuresti. V-as fi recunoscatoare
      daca va uitati la poza lui, poate il vedeti pe strada, si va rog sa trimieti
      acest email mai departe.

      Va multumesc pentru solidaritate. Anuntul cu descrierea sa este:

      Azor, mascul portocaliu-roscat cu alb, talie mica( corp lung, picioare scurte),

      6 ani, a disparut pe 20 decembrie din zona Sincai-Timpuri Noi. Acum poate fi
      oriunde in Bucuresti, derutat...Fii bun si ajuta-l sa se intoarca acasa,
      uite-te in jur, poate il vezi.Ofer RECOMPENSA! Contact:
      ruxandraiusut@..., 0720880795.

      Am trimis atasat poze.

      Multumesc anticipat,

      Ruxandra Iusut