Re: [SVR-Group] extrema urgenta

  • Lazar Gabriela
    Message 1 of 6 , Jan 3, 2011
      multumesc...stiu ca am fortat nota dar ma bazez pe faptul ca implicit ocrotiti animalele si oricum protectia din romania este destul de slaba...in contrapartida caci si scopul nostru al protectorilor de animale este sa fie cat mai multi ...ca voi si ca noi voi prelua orice mesaj de la voi care necesita  publicitate...multumesc pentru la multi ani...va doresc la fel

      From: Lazar Gabriela <illyrialazar@...>
      Subject: [SVR-Group] extrema urgenta
      To: adoptii-intermedieri_si_avertismente@yahoogroups.com, asociatia_cutu_cutu3@..., "Carmen Arsene" <cmarsene@...>, "asociatia nu mai esti singur" <numaiestisingur@...>, suflete_nevinovate@..., "Ioana.Gentoiu@..." <Ioana.Gentoiu@...>, "mihail iusut" <iusutmihail@...>, SVR-Group@yahoogroups.com
      Date: Sunday, January 2, 2011, 6:26 AM

      caine batran si bolnav crescut de mic de o doamna sufletista dar fara
      posibilitati de adapostire efectiva...aflat in custodia unei familii dupa ce a
      fost dat afara dintr o pensiune pentru ca doamna respectiva nu a mai avut
      posibilitati financiare....a indraznit de spaima pocnitorilor sa faca pipi in
      balcon....familia ameninta ca il da afara azi....este vorba despre un caine
      obisnuit aflat in ultima sa criza existentialista...cine il poate adaposti
      contra cost este rugat sa anunte ori cu reply ori la 0755258829...si o ultima
      informatie sa nu va retin prea mult...a suferit trei pareze si are si niste
      ganglion cu probleme...momentan se afla sub ingrijire medicala.a un gest nobil
      pentru noul an....la multi ani

    • Bradut Ufo
      Message 2 of 6 , Jan 3, 2011
        Salutare si la multi ani,

        as dori sa stiu si eu cum as putea actiona mai tare in Cluj.Acolo e dezastru...nu mai trec la amanunte doar atat ca:un caine nefericit este tinut non stop in lant de nici 2 m,in noroi si baltoaga far apa curata si hrana,la o curte cu casa frumoasa dar oameni cu suflet murdar.De vara am reclamat si nu s au facut schimbari desi este lege.Nu este singurul caine tinut in acest mod .Eu nu reprezint omul legii care are dreptul de a lua masuri iar oamenii legii nu se intereseaza de asta...Nu am avut cu cine sa ma duc la fata locului seara sa vad daca e liber si am fost nevoit sa ma duc singur ,lucru extrem de neplacut dat fiind faptul ca pun mult la suflet si am avut si cosmaruri .In Cluj in cart.Manastur sunt peste 100000 de oameni printre care si iubitori de animale si...nimeni nu actioneza.cei care actioneaza sunt doar doi si au pe cap zeci de reclamatii.Pe mine nu ma solicita niciodata ca voluntar,lumea ma evita ca sunt vegan desi:am lasat o mai incet cu convingerea altor oameni pentru ca..nu prea sunt deacord oamenii cu asta si trebuie sa fiu foarte diplomat.

        toate cele bune,patrick.

        Message 3 of 6 , Jan 3, 2011
          @Stelutza: de acord cu ce spui!Toate fiintele au aceleasi drepturi de viata si bunastare!

          In ce judet activezi?Ai pagina facebook?

          Nu cred ca este o problema pentru nimeni daca primim aceste mesaje. Eu am ales sa fiu vegana din dragoste pentru animale si apoi pentru sanatate. Cred ca este cazul multor persoane inscrise pe grup. Ar fi pacat sa nu faceti mai multe exceptii de acest fel pe viitor. Toti merita sa fie ajutati si nu costa nimic publicarea lui aici. Ba mai mult, cei neinteresati pot foarte usor sa stearga mesajul primit. La cate spamuri primim, nu este deloc deranjat cand primim astfel de mesaje. De altfel nici mesajele pentru ajutarea oamenilor nu ma deranjeaza. Un om NORMAL la minte si la suflet nu se va supara cand primeste aceste mesaje.