Fw: Fw: MINCIUNA CU RETURNAREA IN BUCURESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Lazar Gabriela
    Message 1 of 1 , Dec 29, 2010

      ----- Forwarded Message ----
      From: MIRA IORDANESCU <imira@...>
      To: Lazar Gabriela <illyrialazar@...>
      Cc: Arsene Carmen <cmarsene@...>; otiliabrezoi@...
      Sent: Thu, December 30, 2010 1:34:22 AM
      Subject: Re: Fw: MINCIUNA CU RETURNAREA IN BUCURESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      OF DOAMNE....
      Daca tot mi s-a trimis acest email, cu toate ca stiu ca nu (mai) sant foarte agreata in unele cercuri din Bucuresti si poate Constanta , Arad, chiar daca mi s-a spus in public ca sant paranoica si isterica, totusi pentruca am primit acest email cu informatiile, care pe mine nici nu ma suprind si nic nu ma socheaza ...imi permit sa-mi spun parerea, pentru propria mea constiinta..
      Era de astepta ca NIMIC BUN sa nu iasa din comploturile din culise unde sforile sant trase de Atanasoaie - la Bucuresti - ma refer....
      Intr-o tara unde 70% ( cel putin ) din populatie uraste animalele, era de asteptat sa procedeze asa...
      Intr-o tara unde toate legile sant incaltate in primul rand de cei care ar trebui sa le aplice, era de asteptat....cu alte cuvinte ei actiuneaza ILEGAL in vazul lumii...cel putin in absolut toate aspectele problemei legate de animale....
      Intr-o tara ( poate unica din lumea civilizata ) unde accesul publicului la adaposturile municipale este INTERZIS....( unde s-a mai pomenit asa ceva ? NICAIERI ) unde statul ( si nu consiliile locale, ca in alte parti ) pune taxe pe animalele de companie, era normal...
      Intr-o tara "feudala" in care primarii impun vecinilor sa decida cum sa-si traiasca lumea viata privata etc etc etc....sa fi fost invers ERA DE MIRARE...
      Acum este o mare diferenta intre un grup care se ocupa cu salvarea si bunastarea animalelor si PROTECTIA ANIMALELOR....daca pentru unii protectia animalelor se refera numai la animalele pe care le-au salvat ei, e normal sa nu participe la actiunile de protest si etc....
      Daca v-ati luat nume "Asociatia de protectie a animalelor....cred ca mai saint si alte responsabilitati, nescrise, dar subintelese....ca peste tot in lume. Grupurile care se ocupa NUMAI cu salvare si bunastare si adoptie se cheama RESCUES....
      In fine, dupa umila mea parere, cred ca ar trebui incercat o sesizare la politie facuta de cat mai multe asociatii din Bucuresti...faceti o hartie pe care o semneaza cat mai multe asociatii si depuneti-o la Politia Capitalei si la Primarul General al capitalei si cereti desfiintarea acestei gogorite criminale...
      Nu vedeti ca ei actioneaza ca si cum amendamentele propuse de monstrul de prefect ar fi fost deja aprobate ?
      E simplu si e clar...astia sant sub ordinul lui ( direct sau indirect ).
      Faceti protest...scoateti lumea in strada....In Turciaa au iesit cu miile pentru o pisica omorata de un cretin...In Romania nu iese lumea pe strada pentru MIIILE ( zecile de mii ) de caini casapiti ILEGAL....Ce tretentii aveti de la "autoritati" ? Ei stiu foarte bine pana unde merge dragostea de animale....pana la semnatul unei petitii sau la iesitul la protest....
      Imi pare rau dar, acum, chiar e randul vostru..
      EU va doresc TOT CE VA DORITI pentru noul an....sincer....sper sa fie anul in care se LEGALIZEAZA OMENIA  !
      Numai bine ~!

      Mira Iordanescu
      Toronto,Canada

      From: Diaconu Ioana <ioana.tess@...>
      Subject: MINCIUNA CU RETURNAREA IN BUCURESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      To: suflete_nevinovate@yahoogroups.com, "Lungu Marcela" <lungu_marcela@...>, "Iulia Capatana" <iulia_c75@...>, rsimion@..., roxxana_84@..., "Sorina Hanea" <datuso@...>
      Date: Wednesday, December 29, 2010, 3:34 AM

      Buna ziua,

      Pentru cine a participat,mai tineti minte povestile frumoase,cu happy end, pe
      care ni-i le turnau reprezentantii ASPA la intrunirile pe care le-au avut cu
      Asociatiile,iubitorii de animale din Bucuresti?

      Recunosc ca nu am crezut mai nimic, si ca am fost sceptica si neincrezatoare in
      ceea ce isi propuneau angajatii primariei sa faca, poate si din cauza ca erau
      aceeasi angajati ramasi acolo,de pe vremea cind oficial functiona euthanasierea
      tututor cainilor din Bucuresti nerevendicati;Se pare ca am avut dreptate in
      privinta lor si a metodelor pe care le folosesc.

      Mult trimbitatul lor program de sterilizare, castrare si returnare s-a incheiat
      cu "succes" si s-a oprit tocmai in Fundulea,unde ASPA duce toti caini strinsi
      din Bucuresti si-i pazeste cu politia comunitara;nu se mai pot elibera din baze,nu te mai poti duce sa intorci nici
      un caine inapoi in teritoriu,nimic.Toti cainii strinsi de pe strazile din
      Bucuresti vor ajunge la Fundulea,intr-un mega adapost, ca dimensiuni,daca este
      sa numaram citi caini sint in Bucuresti.

      Asa ca toate discutiile cu reprezentantii ASPA nu au fost decit vrajeala,voi
      fraierii de protectori si iubitori de animale chemati-ne sa ii ridicam,sa ii
      sterilizam,ca noi tot nu ii vom mai returna pe strada, ii vom inghesuii in
      adaposturi,si cine e mai puternic,scapa, cine nu......

      Va trebui sa nu mai asteptam,si sa ne ducem sa ii tragem la raspundere,macar si
      numai pt faptul ca ne-am mintit in fata,si au facut-o in mod repetat-probabil
      gindindu-se si la voturile noastre viitoare.

      Ioana Diaconu