nu va inteleg ranchiunile astea!!!

  • AuReL man
    Message 1 of 8 , Dec 1, 2010
      Buna ziua,

      Nu prea ma avant in discutii pt ca imi place sa stau in umbra, dar cand vad ca unii chiar ridica la rang inalt pe vegan si pe vegetarian il lasa mai jos (doar ca are unele idei mai deschise), ma face sa i-au si eu drept la cuvant...
      Inteleg ca veganul se lupta mai mult cu pofta si lupta lui e mai mare decat a unui vegetarian, dar sa nu uitam ca orice lupta fie mare fie mica, e tot o batalie si o ducem toti, fie vegetarieni fie vegani...
      Imi place cand va citesc unele discutii cu privire la ce sa nu si ce sa da si cum sa pastrezi un corp sanatos, dar daca o faci fara a avea o tinta, e tot una cu nimica...

      "Succesuri" mai departe in tot ceea ce v-ati propus!!!                                                                                Aurel Man

      Pentru Stelutza11, desi nu am fost citat:

      | "Nu este prima oara cand constat ca vegetarienii nu sunt ceea ce par a fi." | > nu stiu, dar aveam impresia ca par a fi cei ce nu consuma produse din carne.
      | Veganul in schimb... | > este un sfant, o rasa superioara, un sublim, sau cel ce nu consuma deloc produse animale? :)
      OTV-ul da atat de multe tampenii, ca atunci cand prezinta ceva real si de calitate, nimeni nu crede. | > poti sa afli ca ceea ce crezi tu ca e real si de calitate de fapt e tot un bullshit.
      Oricine se poate documenta usor aici http://www.codexalimentarius.net/web/standard_list.do?lang=en si aici http://www.codexalimentarius.net/search/advanced.do?lang=en cu privire la "maleficul" Codex Alimentarius. Dar cred ca o majoritate de peste 90% nu o va face pentru ca este prea greu. Mai usor este sa inghita stirile senzationale aruncate drept la tinta de un post generator de praf in ochi, sponsorizat de - wait for it... - chiar cei pe care ii invinuiti ca au conceput acest Codex.

      Cat despre testarile pe animale, imi este foarte greu sa adopt o pozitie clara, desi sunt vegetarian din motive pur etice. Si este greu pentru ca medicina n-ar fi ajuns niciodata aici, si poate nici noi, ca specie, n-am fi supravietuit pana acum. Fara testele pe animale nu s-ar fi descoperit, printre altele:
      • ADN-ul - in lipsa caruia diferitele forme de cancer nu ar fi putut fi diagnosticate si nici tratate
      • neurotransmitatorii si, de aici, medicatia pentru boli psihice grave
      • insulina
      • vaccinul antipoliomelitic
      • vaccinul antirabic
      • vaccinul contra variolei
      • vaccinul contra difteriei
      • majoritatea tratamentelor pentru boli de inima
      • proceduri chirurgicale complexe
      • antidoturi pentru venin si alte otravuri naturale
      • tratamentele pentru glanda tiroida
      Avand in vedere cele de mai sus, problema este mult mai complicata decat pare, cel putin pentru mine.
      Si chiar daca o simplificam pana la absurd, gradul ei de dificultate din punct de vedere etic ramane acelasi: daca ai trai intr-o mica comunitate vegana, bio, eco, planet friendly etc., izolata de restul lumii, intr-o oaza de verdeata, in care copiii sa poata alerga in voie cu coronite de flori pe cap si intr-o zi ati fi invadati de sobolani care ar roade colturile colibelor, ar manca cerealele si ar musca copiii in somn... ce ai face?

      2010/11/30 <stelutza11@...>

      pentru: Cezar Burlacu:

      Nu este prima oara cand constat ca vegetarienii nu sunt ceea ce par a fi. Dar sa nu uitam ca si Hitler a fost vegetarian si ucidea tot ce prindea - om sau animal. Faptul ca cineva este vegetarian pentru mine nu inseamna nimic. Veganul in schimb stie ca se poate trai si fara teste pe animale si fara produse animale si fara cele care contin produse animale. Si in mod sigur ceea ce implica uciderea unui animal nu te va face nici mai sanatos, nici mai frumos. Sa nu crezi ca toate energiile eliberate de animal in momentul sacrificarii nu vor ramane in memoria produsului. Habar nu ai cat sufera animalele. Chiar nu mai suntem in evul mediu sa spunem ca animalele nu au suflet sau ca nu au emotii si sentimente. Dar as propune un experiment. Pentru toti cei care nu au habar ce implica testele pe animale, le propun sa se puna in pielea lor pentru un test, sa vada cum este sa-ti picure in ochi substante care iti ard ochii, sa-ti bage fortat in stomac tot felul de lichide. Dupa mine, tu nu ai suflet. Si daca crezi ca animalul nu are suflet si este bun pentru teste, atunci nu te va deranja sa te propun si eu pe tine cobai, pentru ca am dovedit ca nu ai suflet, pentru a fi subiectul testelor pentru medicamente. Ce zici?

      pentru Bradut:
      Stii care este treaba? OTV-ul da atat de multe tampenii, ca atunci cand prezinta ceva real si de calitate, nimeni nu crede. Sau cei mai multi se uita la emisiunile lor de proasta calitate si cand arata ceva bun, schimba postul. Faza interesanta este ca astia chiar spun multe adevaruri in emisiunile lor informative, dar deh, ne-au cotropit tara prostii si culmea ca se inmultesc. Oricum produsele naturiste, bazate pe plante au prins teren si au si vindecat. Stiu oameni care s-au vindecat cu plante de tumori (inoperabile chiar), desi mai aveau cateva luni de trait. Din cauza asta si vor sa interzica comercializarea plantelor, pentru ca au dat rezultate si le este frica. Companiile farmaceutice au pierdut mult din cauza oamenilor care au adoptat diete sanatoase vegane si raw, din cauza celor care au preferat tratamente naturiste. Pai zi si tu, numai daca adopti o dieta vegana, ce sa mai zic de raw si scapi de probleme de tensiune, slabesti (eu am slabit 16 kg fara sa ma infometez si fara sa lesin pe strada). Pai cate medicamente impotriva obezitatii au aparut pe piata? Medicamente care, chiar daca te slabesc, iti afecteaza tiroida, iti creeaza alte si alte probleme. La fel si medicamentele antihipertensiune. Pai nu am auzit un om care sa ia medicamente pentru hipertensiune si sa nu aiba reactii adverse (de la accese de tuse zi si noapte pana la retentie de apa - pentru care ti se dau alte medicamente si tot asa)

      From: Bradut Ufo <ufobradut@...>Sent: Mon, November 29, 2010 8:34:02 PM
      Subject: Re: [SVR-Group] Re:

      Testele pe animale sunt:crime odioase ca si celelalte crime gen:gestapo SS.Cum se face ca sunt firme gen:Avon,Nivea,Krauter,Himalaja Herbal-(o parte din produsele Himalaja nu sunt testate in rest nu stiu ca am scris in trei locuri inclusiv la firma de peste hotare si:spre indignarea mea nu mi se raspunde),Forever Living Products,life Care,plus cate si mai cate firme care se abtin de la pofta bolnava,sadica de posesie reptilianica de a:tortura si ucide?Si sunt produse care ajuta si fac bine.
      Medicamente?Omul naturii cunostea in trecut leacuri din plante care azi vindeca cele mai grave boli:cancerul,diabetul.In China sa descoperit de ani de zile o ciperca ce vindeca SIDA,dar se tine in secret.Sunt vindecatori in muntii nostrii care sunt cautati de straini!Acei vindecatori au primit informatie extraterestra de acum foarte mult timp,cu privire la vindecarea cu plante-o parte au insusit o ei din patite.Omul sa indepartat de la natura spre distrugerea intregii planete.Cum stam cu maleficul Codex Alimentarius?Vor sa interzica tot ce este bun ca sa ne rareasca..Uitati va la Otv cate dezvaluiri se fac in legatura cu asta.

      Message 2 of 8 , Dec 1, 2010
        Am de comentat si eu ceva:omul naturii cunostea si cunoste si azi plante care vindeca boli grave pe care medicina moderna le agraveaza mai degraba decat sa le vindece si :nu sa facut teste pe animale.In evul mediu intunecat calugarita Hildegard de Binden a primit informatie de la o civilizatie extraterestra despre procedeuri de vindecare ,vindecand cu succes fara sa faca teste pe animale.E prostie ce zic...stiu ce crede majoritatea despre mine..Bine..Dau insa un exemplu:in sec.XV un amiral turc pe nume Piri Reiz a intocmit o harta care corespunde total cu hartile moderne,si nu ori ce harta:acolo figureaza perfect polul nord,polul sud parte dinspre pacific,TOTAL NEUMBLAT in aceea vreme..cine alticineva a dat aceasta informatie amiralului daca nu o civilizatie extraterestra..plus plus plus:fenomenul de la Tunguska,talpa de aluminiu de la Aiud ce dateaza de mii de ani cand aluminiu nu exista si smecherii care ne conduc o scund bine intr un muzeu din Cluj...
        Deci revin la subiect:inteleg si sunt deacord ca fara teste pe animale nu s ar fi descoperit acele tratamente dar:era la fel de eficace sa se faca teste pe criminali dementi care omoara cu sadizm animale sio oameni,pe oameni ce reprezinta pericol public,si sunt incapabili de schimbare.STIU motivul pentru care nu sa facut asta si il numesc in cateva cuvinte:teocratie,umanocentrism,specisism si dispret fata de animale.
        Daca omul ar trai in armonie cu natura nu ar exista invazie de sobolani.Majoritatea invaziilor sunt rezultatele faptelor dizarmonice ,hraparete ale omului patriarhal.Daca totusi ar veni pe recolta niste lacuste,colorado sau alte suflete asemanatoare:sunt metode ecologice de ai indeparta:sunt plante care ii indeparteaza,sunt solutii care ii indeparteaza dar nu ucid.Ei se duc in alte locuri,si supravietuiesc cu alte plante si evident fiind mai putine cantitativ si calitativ acele plante:nici ei nu se mai inmultesc exagerat,si echilibrul revine.

        Eu zic ca nu ar trebui sa fie polemici intre vegani si vegetarieni,trebuie sa traim in buna intelegere si iubire.Fiecare isi spune parerea si scopul nu este de a ofensa.

        From: Bradut Ufo <ufobradut@...>Sent: Mon, November 29, 2010 8:34:02 PM

        --
        Iulian Anghel
        www.iulian-anghel.ro

      • Bradut Ufo
        Message 3 of 8 , Dec 1, 2010
          Buna Stelutza,

          perfect adevarat ce spui.Buna pilda si cu OTV ul :chiar cand lumea crede ca esti prost nu te mai crede.Eu am pus multe intrebari in legatura cu codexul:am si scris un articol pe ecosapiens despre asta dar nu mi sa raspuns cel putin in ultima vreme nu m am uitat.Uite cum stau treburile:prima data am crezut ca e vorba de o propaganda nationalista de dreapta impotriva UE ,cu politica:"hai sa ne murdarim ograda si sa punem vina pe straini"adica:"toate produsele RO sunt cu initium",plus mi sa parut ciudat un lucru:ei vor ucidere in masa si se semneaza pe alimente cu sigla :codex alimentarius..dar:nu este asa si spun de ce:cum se face ca strainii,deci:nu romanii fanatici de dreapta:ci strainii au iesit in strada si au manifestat impotriva sistemului codex..,am vazut eu poze.Deci:daca stainii au protestat,si daca pe langa s au creat petitii internationale in strainatate :nu este nici o minciuna de dreapta..