hrana gravidei vs nastere usoara

  • Octavia Nastase
    Message 1 of 4 , Nov 1, 2010
      Ceau,

      Am o intrebare care vizeaza mai ales mamicile vegetariene. Am citit un articol in care se spunea ca o dieta lacto-vegetariana ajuta la o nastere usoara (facand abstractie de sfaturile homeopate: http://www.homeopatie-soescu.ro/obstetrica.html)
      Din experienta, ce spuneti? E adevarat? Eu nu pot sa ma pronunt inca :(

      Octavia

    • Bradut Ufo
      Message 2 of 4 , Nov 2, 2010
        Salutare,

        deja manipulatorii ,conspiratia industriei carnii nu mai stie ce minciuni sa introduca impotriva veganilor.Acum vad ca o iau mai usor:"dieta lacto vegetariana ajuta la o nastere mai usoara"...si pe urma ii trebuie copilului nou nascut si un pic de grasime de porc in lapte si injectii cu taurina...si suzeta cu gust de gratar..
        Hai sa judecam putin lucrurile:indienii otomini sunt vegani de cand sunt pe planeta,si nu consuma lactate.Inainte nici indienii care vanau bizoni nu stiau de lapte pentru o fiinta adulta,pana cand albii au adus si aceasta noutate,primii indieni care au consumat lapte s au imbolnavit si:"e clar albii au facut asta sa ne termine"si au dezgropat securea razboiului...Sa reflectam putin asupra lucrurilor:daca mamele ameroindiene nu nasteau usor ,populatia disparea in cateva decenii,din cauza hemoragiilor cauzate de nasterea grea.Deci:erau femei zdravene musculoase care lucrau si luptau pentru supravietuire si:nu consumau lactate...Si nu  si au pus atatea intrebari despre dieta si sanatate.La otonimi iar erau oameni puternici ca pamantul trebuia lucrat si atunci nu era tractor..si:nu tu carne nu tu lapte..si?Daca aveau femeile nasteri grele consecintele erau tragice:alegandu-se cu moartea femeii.Dar nu era asa.Si au supravietuit fara sa consume lactate de la alte fiinte.Si viata plina de miscare si sanatoasa pe care o duceau dovedeste clar ca:nasteau si usor.Nici azi nu nu trebuie sa ne imaginam ca daca vrem sa nastem usor trebuie sa ne hranim cu lactate.Din contra:sa demmonstrat ca laptele de vaca este cel mai pericolos pentru sugari.
        Concluzie:vitelul trebuie sa suga lapte de la mama lui vaca si puiul de om trebuie sa suga lapte de la mama lui :femeia.

        Toate cele bune ,patrick.

[...]

      • Selene Moon
        Message 3 of 4 , Nov 7, 2010
          Octavia, eu sunt ovo-lacto-vegetariana, am nascut in 4 ore, dar cu dureri mari din prima, de la prima contractie. Dieta asta si nasterea usoara, nu vad legatura, stiu o fata care consuma carne si a nascut in... 8 minute.

          Domnu' Patrick, mai cititi, mai documentati-va. Ce inseamna nastere usoara? Dureri mari, travaliu scurt? Dureri mici, travaliu scurt? Dureri mari, travaliu lung? Dureri mici, travaliu lung? Ce inseamna nastere grea?

          Message 4 of 4 , Nov 8, 2010
            Nastere usoara inseamna:cele 8 minute ale tinerei carnivore...
            Dar:nu inteleg ce legatura are consumul de carne si vegetarianismul cu nasterea...mai jos am scos in evidenta faptul ca :si popoarele vegane au nascut usor,daca ar fi fost hemoragii,probleme populatia ar fi disparut.Cel mai greu nasteau femeile nobile din Europa medievala si ele consumau zilnic carne.Si daca e vorba tot de evul mediu atunci se credea ca luna creste si se micsoreaza pentru ca vine un capcaun si musca din ea apoi creste la loc,si cata legatura avea capcaunul cu luna asa legatura are si nasterea cu consumul de carne sau veganismul.Eu recunosc ca si o femeie vegana si una carnivora poate naste usor daca e puternica si a facut sport si face.Este total gresita afirmatia ca sportivele nasc mai greu ca au muschii abdominali puternici,din contra sa demonstrat ca nasc mai usor.Cu cat o fiinta e mai atletica,mai puternica cu atat e mai rezistenta,si implicit naste mai usor.Si aici nu are de a face alimentatia.Din pacate multi oameni nu numai ca nu fac exercitii fizice dar:au si ura fata de cei/le care merg la sala sau fac acasa antrenamente de forta,ura poate fi si din cauza invidiei-am avut de a face cu astfel de oameni-.Exercitii fizice sunt la fel de importante ca hrana ,apa,aerul.Fara muschi-ma refer la muschi naturali nu la cei unflati cu stereoizi-nu poate exista sanatate si viata lunga si nici nasteri usoare.Insa alimentatia poate avea de a face cu nasterea daca femeia  e obeza,evident naste mai greu.Si obezitatea se poate obtine indiferent de alimentatie.Chiar si veganii pot fi obezi,daca toata ziua stau si mananca putin si des multi carbohidrati si dulcuri.

            Toate cele bune,patrick.