vegetarienii au dreptate

  • adriana v
    Message 1 of 2 , Sep 12, 2010
    • Stefan Dragan
      Message 2 of 2 , Sep 13, 2010
        Articolul este luat din formula-as. Stiu ca am mai vazut mesajul asta acum 1-2 ani si am zis sa verific cat de "recent" a aparut acest congres al cancerului la Paris.http://www.worldcancercongress.org/past.php -> ultimul congres la Paris a fost in 1950, ultimul congres al cancerului a fost luna trecuta in China.

        Nu integ cum poate cineva sa creada ca un asemenea articol va avea credibilitate cand insasi primul paragraf din articol contine informatii care nu corespund cu realitatea. Parerea mea este ca vegetarianismului are mai mult de suferit din cauza lipsei de profesionalism al celor care il sustin decat din cauza celor se opun lui. Ce ma bucura totusi este ca SVR-ul in ultima vreme a facut progrese in directia asta. Keep up the good work! :-)