SVR

  • Marius-Cristian Vasilescu
    Message 1 of 1 , Aug 16, 2003
      Dragi vegetarieni,

      Miercuri am fost la Cluj si cu aceasta ocazie m-am intalnit cu presedintele interimar al Societatii Vegetariene din Romania, Dl. Traian Moceanu - fitoterapist. SVR este in mare dificultate, fiind astazi destramata pentru ca dupa ce au murit ultimii doi presedinti nimeni nu a vrut sa preia conducerea. Insa exista o raza de speranta si vrem sa punem pe picioare acest ONG. Dl. Moceanu stie foarte multi vegetarieni prin toata tara iar in decursul anului viitor sper sa ne strangem toti in aceasta organizatie ca sa ne facem auziti. Deocamdata websiteul ramane piatra de temelie, pentru ca articolele de acolo pot fi printate mai tarziu pe hartie sau pe fluturasi si inmanate oamenilor pe strada. Idei despre strangere de bani pentru organizatie avem si in general despre ce trebuie sa facem, "numai" oameni activi lipsesc care sa voluntarieze macar cate putin. Deja ma intreb daca o sa vrea cineva sa imparta fluturasi pe strada. Sa nu mai vorbesc de producerea fluturasilor.

      Numai bine!

      Marius Cristian

      If you love animals called pets, then why do eat animals called dinner?

      My homesite: http://www.ehypnos.tk
      Please sign the petition : http://www.animals-constitution.info